درسی که ناشر مجله فرانسوی «شارلی هبدو» به مسلمانان افراطی داد! + تصاویر

عشق برتر از نفرت است!! یکی از کاریکاتورهایی که شارلی هبدو سال گذشته بلافاصله پس از آتش زدن دفتر مجله توسط مسلمانان افراطی اقدام به انتشار آن کرده بود.

مجله هفتگی «شارلی هبدو» یک مجله فکاهی است که از سال ۱۹۶۹ شروع به کار کرده و هر هفته روزهای چهارشنبه اقدام به انتشار کاریکاتورهای مختلف از موضوع‌های و شخصیت‌های مختلف می‌نماید. بعد از دهه‌ها فعالیت و انتشار کاریکاتور از موضوع‌های مختلف از جمله دینی و مذهبی، برای اولین بار ماه نوامبر سال گذشته به این مجله حمله و دفتر مجله آتش زده شد!! چرا؟ آن زمان در اعتراض به انتشار کاریکاتوری از محمد پیامبر مسلمانان، عده‌ای مسلمان تبدرو اقدام به انفجار و آتش زدن محل دفتر این نشریه کردند! در اولین روز بازگشایی مجدد دفتر پس از آتش سوزی، سردبیر نشریه اقدام به انتشار کاریکاتوری جالب توجه نمود. در تصویر مذکور یکی از کارکنان نشریه در حال «گی کیس» با یک مسلمان افراطی دیده میشد و در قسمت بالای تصویر به کنایه نوشته شده بود: «عشق برتر از نفرت است»!

بعد از گذشت ماهها امروز چهاشنبه ۱۹ سپتامبر، نشریه مذکور مجددا اقدام به انتشار کاریکاتورهای جدیدی از محمد که شارلی هبدو از آن با نام «موحمت» نام میبرد، نموده است. به نظر می‌رسد این اقدام در واکنش به اعتراض‌های خشونت بار هفته اخیر مسلمانان افراطی در چندین کشور جهان به ساخت فیلمی با نام «بی گناهی مسلمانان» انجام میگیرد که در نتیجه آن بیش از ۳۰ تن از جمله سفیر آمریکا در لیبی کشته شدند! کاریکاتورهای جدید که از دفعات قبلی به مراتب بحث برانگیزتر و احتمالا تحریک آمیزتر هستند، محمد پیامبر اسلام را در حال ایفای نقش در یک فیلم پورنو نشان میدهند. در این کاریکاتور موحمت دیده میشود که خطاب به کارگردان فیلم میگوید «به باسن من علاقه داری؟» / در قسمت راست تصویر هم اعتراض یک مسلمان افراطی مسلح به انتشار فیلم مذکور دیده میشود!

انتشار کاریکاتور محمد پیامبر اسلام در حال ایفای نقش در فیلم پورنو در مجله فرانسوی «شارلی هبدو»

در کاریکاتوری دیگر در شماره جدید این نشریه، محمد به شکل فردی علیل دیده میشود که توسط یک یهودی ارتدوکس بر روی ویلچر هل داده میشود. این کاریکاتور با داشتن عبارت «2 Intouchables» در قسمت بالای تصویر تداعی کننده یک فیلم مشهور فرانسوی (لینک به بیرون)  با همین نام میباشد که در آن خدمتکاری سیاه پوست از فردی سفید پوست و البته بسیار ثروتمند که پس از تصادف از کار افتاده و ناتوان شده است، پرستاری میکند.

کارتونی دیگر از محمد پیامبر مسلمانان. در این کارتون او به شکل فردی علیل بر روی ویلچر دیده میشود که ویلچر حامل وی توسط یک یهودی ارتدوکس به جلو هدایت میشود. این کاریکاتور با داشتن عبارت «Intouchable» در قسمت بالای تصویر تداعی کننده یک فیلم مشهور فرانسوی با همین نام میباشد که سال گذشته در فرانسه پخش شد. در آن فیلم خدمتکاری سیاه پوست از فردی سفید پوست و بسیار ثروتمند که بر اثر تصادف از کار افتاده شده است، نگهداری و پرستاری میکند.

 به صفحه وبلاگ گاه نوشته های آلفرد در فیسبوک بپیوندید تا از پستهای جدید از طریق فیسبوک مطلع شوید. 

ناشر این مجله آقای استفان شاربونیه میباشد. او به خبرگزاری‌ها گفته است که این کاریکاتورها در صفحه نخست چاپ نشده‌اند و کسی که از کنار گیشه روزنامه فروشی رد میشود آنها را نمی‌بیند. این کاریکاتورها در داخل نشریه قرار دارند و هرکسی که احساس میکند با دیدن این تصاویر ممکن است آزرده خاطر شود میتواند نشریه را خریداری نکند و کاریکاتورها را نبیند!

استفان شاربونیه

اما اقدام شاربونیه از این جهت حائز اهمیت و شایسته ستایش است که در مقابل فشارهای افراطیون مذهبی کوتاه نیامده است و از خطرات احتمالی که او و نشریه‌اش را تهدید میکند واهمه‌ای به خود راه نداده است و همانطور که درباره همه موضوع‌های دیگر کاریکاتور چاپ میکند، درباره اسلام و محمد هم همین کار را کرده و استثنایی قائل نشده است. شایان ذکر است که تنها چند ساعت پس از انتشار این کاریکاتورها، سایت این نشریه هک شده است!

واقعیت این است که در قرن بیست و یکم دیگر هیچ چیزی مقدس نیست و در جوامع متمدن خشونت جایی ندارد. این تنها قانون است که حرف اول و آخر را میزند و قانون هم از آزادی بیان و آزادی مطبوعات حمایت کامل میکند. همانطور که نخست وزیر فرانسه هم به درستی اشاره کرده است، اگر مسلمانان احساس میکنند که کاری غیر قانونی صورت گرفته است، میتوانند به دادگاه شکایت کنند و کار را به شکل متمدنانه پیش ببرند وگرنه چماق به دست گرفتن و به خیابانها ریختن و آتش زدن دفاتر و یا کشتن مخالفان و منتقدان اسلام عملی مذبوحانه است و با معیارهای انسان نوین ناسازگار! چنین کارهایی تنها موجب وهن بیشتر مسلمانان و اسلام شده و نتیجه عکس برای آنها به همراه خواهد داشت. مسلمانانی که به کشورهای پیشرفته مثل فرانسه مهاجرت کرده‌اند باید خود را با معیارهای متمدنانه حاکم بر این کشورها وفق بدهند و قانون را مبنای کار و عمل خود قرار دهند، یا اینکه کشور را ترک بگویند و به پاکستان، مصر یا جاهای دیگر که از آنجا آمده‌اند، برگردند! 

دو عکس دیگر از همین مجله (+ ، + از اینجا)

برخی مطالب قبلی:

این مذهب است که میتواند موجب انجام چنین کارهای وحشتناکی بشود

آیا پیامبران معصوم هستند؟ تجاوز داوود نبی به زن شوهردار و سپس کشتن شوهر زن …!

عدم حضور دانشجویان مسلمان در کلاسهای زیست شناسی در انگلیس به دلیل تضاد نظریه تکامل با قرآن

از انداختن جواهرات «نذری» به داخل ضریح تا یک و نیم میلیاردی که پسر آیت الله به دختر جوان داد!

59 پاسخ به “درسی که ناشر مجله فرانسوی «شارلی هبدو» به مسلمانان افراطی داد! + تصاویر

  1. ddhshshsh سپتامبر 20, 2012 در 4:11 ب.ظ.

    دمش گرم ای خوشم میاد کون این مسلمونا میسوزه هاهاهاهاها بسوزید جا کشا

  2. 14111101 سپتامبر 20, 2012 در 5:28 ب.ظ.

    یک عده نادان دور هم جمعن افرادی که باحمایت افراد خاص به اسم آزادی بیانبه مقدسات یک و نیم میلیاردانسان مسلمان رو…
    افرادب بی ادب و نادان
    این شارلی هبدو می تونه تو مجلش عکس خاندان سلطنتی انگلیس رو بزاره تا طعم آزادی بیان رو به معنی واقعی بچشه…

    • آزاده آوریل 7, 2013 در 9:40 ق.ظ.

      ای مسلمانان راستگو که با تقیه می توانید همه جوره دروغ بگویید، پس توهین محمد جاکش و الله حرامزاده به هفت و نیم میلیارد غیر مسلمان چه می شود که به آنها نجس می گوید ای کودنهای احمق، که فکر می کنید نسل نوجوان و جوان ما را می توانید با چرندیاتی مثل توهین کار بدی است و زشت است و اوی است و جیز است، گول بزنید.
      ای بی همه چیزها چرا توهین های محمد حرامزاده را به بیش از 7 میلیارد نفر نمی بینید. حتما در اینجا کور می شوید و بهتر است که سکوت کنید.
      این را بدانید که من و همنسلانم همانند مردم احمقی که از کودتا گران 57 حمایت و پشتیبانی کردند نیستیم و به هیچ کس هم اعتماد نمی کنیم مگر بر اساس عملکردش که هر روز به یک رنگ در نیاید.
      ما هرگز پیرو دین کثیفی نخواهیم شد که می گوید: بروید و در دین تحقیق کنید اما اگر در مورد اسلام تحقیق کردید و از دین اسلام برگشتید حقتان مرگ است.
      ما هرگز پیرو دین کثیف شما نخواهیم بود که می گوید: هر کس انسانی را بکشد همانند این است که همه انسانها را کشته است و بعد می گوید که بکشید همه نامسلمانها و کافران را که از ما پیروی نمی کنند.
      ما هرگز از دین احمقها پیروی نمی کنیم که می گوید به دیگران توهین نکنید اما بعد خودش به بیش از 7 میلیارد انسان نامسلمان می گوید نجس.
      ما هرگز از دینی پیروی نمی کنیم که به پیروانش دروغگویی و تقیه را آموزش می دهد.

      و در آخر توهینهای الله، غرعان و محمد کثافت به همه انسانها:
      توهین قرآن به کر و لالها
      توهینی آشکار در قانون مجازات اسلامی به بشریت.
      توهین اسلام به دیگران
      توهین به شعور بشریت
      لعنت فرستادن از منطق‌های الله و الله‌پرستان است!
      اعتقاد به مسخ در اسلام توهینی است به بشریت
      الله به ابولهب و زنش ناسزا می‌گویند و آروزی مرگ آنان را دارد.
      بی نزاکتی قرآن به مریم در مورد چگونگی به دنیا آمدن عیسی
      آرزوی مرگ مخالف و آنان لعنت نفرین بر آنان؛ آیا گوینده‌ی قرآن خود را ناتوان می‌دیده؟
      خر نامیدن مخالفان و جایگاه این حیوان در دستگاه آفرینش الله.
      در این آدرس را بخوانید:
      http://iran000.blogspot.com/p/blog-page_4154.html

      توهین هایِ قرآن به انسان

  3. 14111101 سپتامبر 20, 2012 در 5:33 ب.ظ.

    (نخست وزیر فرانسه هم به درستی اشاره کرده است، اگر مسلمانان احساس میکنند که کاری غیر قانونی صورت گرفته است، میتوانند به دادگاه شکایت کنند و کار را به شکل متمدنانه پیش ببرند)آقای نخست وزیر فرانسه آیا شکایت و سرعت کار به همان سرعت قضاوت در مورد مجله منتشر کننده عکس خاندان سلطنتی خواهد بود
    چرا در مورد آن مجله به این سرعت موضع گیری شدمله جریمه و اعمال دیگری برایشان اعمال شداما…

  4. مینا سپتامبر 20, 2012 در 6:26 ب.ظ.

    واقعا متاسفم چنین معنایی از آزادی بیان تهوع آور است خشونت تخت هر نامی محکوم است از آن طرف رفتارهای تحقیر آمیزکه معلوم است برای برانگیختن احساسات انجام می شود نیز نه شجاعت است و نه جواب دندان شکن توحش مدرن در مقابل خشونت قد علم می کند و حمایت از آن خجالت آور است

    • آلفرد سپتامبر 20, 2012 در 10:07 ب.ظ.

      کار ناشر این نشریه بسیار ارزشمند است چون علیرغم فشارهای شدید افراطیون مسلمان برای خاموش کردن صدای او و ترساندن او از ادامه این کار، او همچنان به راه خود ادامه میدهد و همانطور که درباره همه موضوع‌های دیگر کاریکاتور چاپ میکند، درباره اسلام و محمد هم همین کار را میکند و استثنایی قائل نمیشود. چنین اشخاص ثابت قدم و راسخی قابل احترام هستند.

  5. parham سپتامبر 20, 2012 در 6:49 ب.ظ.

    مه فشاند نور و سگ عو عو كند

    سگ ز نور ماه کی مرتع کند

    شب روان و همرهان مه بتگ

    ترک رفتن کی کنند از بانگ سگ

  6. سیف سپتامبر 20, 2012 در 9:05 ب.ظ.

    همانطور که خشونت بی منطق محکوم است توهین به مقدسات و شخصیت های دینی نیز محکوم است.
    توهین کنندگان با رفتار پاردوکس گونه خود نشان میدهند که یا جاهل اند و یا مغرض! چرا که راه حل از میان بردن خشونت کسانی که از توهین به مقدساتشان خشمگین میشوند توهین مجدد به مقدساتشان نیست!!

    • آلفرد سپتامبر 20, 2012 در 10:03 ب.ظ.

      توهین به مقدسات جزو آزادی بیان هست و اثرش این هست که حساسیت افراطیون رفته رفته کم شده و نهایتا به نقطه ای میرسیم که کسی دیگر به این فیلم ها و کارتونها حساسیت و یا واکنش نشان نمیدهد، دقیقا همان روندی که مسیحیان در طی چند قرن طی کردند و الان دیگر دهه هاست که به نوشته جات یا فیلم ها و کاریکاتورهای به اصطلاح توهین کننده و زیر سوال برنده آیین مسیحیت یا شخص مسیح و یا مریم مقدس واکنش افراطی و تند نشان نمیدهند و به جای آن اگر کسی از آنها بخواهد چیزی را رد کند به گفتگو مینشیند نه اینکه حمله کنند و چند نفر را بکشند و آتش بزنند!! در زمان حاضر، فقط مسلمانان هستند که اینطور واکنش های افراطی نشان میدهند!

  7. سیف سپتامبر 20, 2012 در 9:43 ب.ظ.

    بیان داشته ای که: » واقعیت این است که در قرن بیست و یکم دیگر هیچ چیزی مقدس نیست و در جوامع متمدن خشونت جایی ندارد.»
    اولا اینکه » در جوامع متمدن خشونت جایی ندارد» چه ارتباط منطقی دارد با اینکه » واقعیت این است که در قرن بیست و یکم دیگر هیچ چیزی مقدس نیست» ؟؟؟!!
    ثانیا از نظر شما، پدر و مادر و حتی خود شما برایتان درجه ای از قداست را ندارند؟ و در نتیجه از نظر شما هر کس مجاز است کاریکاتور توهین آمیز ( آنهم به این شکل سخیف) را درباره پدر، مادر و یا خود شما بکشد؟!
    بسیار بعید می دانم پاسخ شما به سوال فوق مثبت باشد؛ اما اگر احیانا مثبت بود، پیشنهاد می کنم به یک روانپزشک مراجعه فرمائید!

    • آلفرد سپتامبر 20, 2012 در 9:56 ب.ظ.

      ۱- هیچ چیز مقدس نیست، خشونت هم جایی ندارد، در نتیجه اعتراض های خشونت بار مذهبیون افراطی به فیلم اخیر یا به این کاریکاتورها قابل پذیرش نیست!
      ۲- ای کاش شما فرق بین توهین به مقدسات و توهین به اشخاص حقیقی را متوجه میشدی! مقدسات انسان زنده نیستند که نتوان به آنها توهین کرد! به مقدسات میتوان توهین کرد و آنها را زیر سوال برد، اما به پیروان ادیان به دلیل انسان بودن نباید توهین کرد چون آنها انسان هستند و از حقوق انسانی برخوردارند! محمد پیامبر مسلمانان یک انسان زنده نیست و یک شخصیت حقوقی عقیدتی است و لذا توهین به او مجاز است، اما توهین به مسلمانان همانند دیگر انسانها، مجاز نیست! متوجه شدی؟

      • کامبیز سپتامبر 22, 2012 در 11:33 ق.ظ.

        یا واقعا نفهمی یا خودت به نفهمی زدی
        اخه ابله توهین به یک شخصیت که برای غریب به 2 میلیارد مقدسه رو جایز میدونی و میگی یک شخصیت حقوقیه
        احمق حداقل به اعجاز شق القمر که از ناسا هم تایید شده نگاه کن بعد راجع به یک پیغمبر حرف بزن
        تو مشکلت اینه که نمیفهمی

        آخه بیدین تو که نه پیغمبر خدا را میشناسی نه کتاب خدا را خوندی اومدی دین شناس شدی

        خدا لعنت کنه کسی که به مقدسات خدا اهانت میکنه و کسانی که پیرو اینان هستند

        بیشعور چرا در مورد آزادی بیان کسی حق کشیدن کاریکاتور راجع به هولوکاست نداره کسی حق نداره راجع بهش حرف بزنه لابد خارج از مبحث آزادی بیان

        مرگ بر همه آنانی که از حماقت دارن میترکند

        • آلفرد سپتامبر 22, 2012 در 5:09 ب.ظ.

          ابله تو هستی که به مزخرفی به نام شق القمر اعتقاد داری! برو چند تا کتاب بخون به جای این مزخرف گویی ها! ضمنا من هم پیغمبر تو را میشناسم هم قرآن و تفسیر های مختلف قرآن را بارها و بارها خوانده ام. در مورد هولوکاست و اینکه چرا رد آن در برخی از کشورهای اروپایی ممنوع هست و جرم محسوب میشود، توصیه میکنم این برنامه را ببین. شاید مشکلت حل شد البته زیاد مطمئن نیستم تو اصلا به دنبال جواب باشی!

        • 007 دسامبر 31, 2012 در 9:16 ق.ظ.

          ناسا کی تاکید کرد اتفاقا دقیقا رد کرد.(البته مسلمانان خودشان علم الهی دارند lol

      • سیف سپتامبر 24, 2012 در 8:42 ب.ظ.

        1- توجه میدم که بحث من خشونت نبود؛ بلکه مقوله قداست است!
        2- خلط موضوع نکن! توهین و جسارت با انتقاد فرق دارد!
        3- تو فقط ادعای خود را تکرار میکنی. منم تصریح میکنم که تو اشتباه میکنی که میگویی»هیچ چیز مقدس نیست» ! همه پیروان ادیان حداقل دین خود را مقدس می دانند و اساسا این ویژه گی انسان و وجه تمایز و برتری او از دیگر جانداران است که چیزهایی را که اعتقاد و قبول دارد مقدس میشمارد.
        4- به اعتراف خودت حضرت محمد (ص) یک شخصیت حقیقی است و اتفاقا در این دو مورد به شخصیت حقیقی ایشان جسارت شده!
        5- برای اینکه راه فرار را بر تو ببندم همان سوال قبلی رو به این شکل کامل می کنم که:
        از نظر شما، پدر و مادر و همسر و فرزندان از دنیا رفته شما که دیگر زنده نباشند برایتان درجه ای از قداست را ندارند؟ و در نتیجه از نظر شما هر کس مجاز است کاریکاتور توهین آمیز ( آنهم به این شکل سخیف) را درباره آنان بکشد؟!
        بسیار بعید می دانم پاسخ شما به سوال فوق مثبت باشد؛ اما اگر احیانا مثبت بود، باز پیشنهاد می کنم به یک روانپزشک مراجعه فرمائید!

        • آلفرد سپتامبر 24, 2012 در 11:29 ب.ظ.

          برای من مقدس نیست، درباره محمد هم نوشته ام حقوقی نه حقیقی. شما اشتباه متوجه شده ای! برای من هیچ کس و هیچ چیز مقدس نیست! مسلما افراد و چیزهایی هستند که محبوب هستند و من به آنها علاقه دارم، اما به هیچ وجه مقدس نیستند! علاقه و محبوبیت با تقدس متفاوت است!
          سوال آخر شما اساسا یک مغلطه است چه آآنکه اساسا بستگان من شخصیت حقوقی نیستند، یک سری آدمهای معمولی هستند و لذا هیچ کسی نمی آید کاریکاتوری از آنها بکشد! اصولا از کسی کاریکاتور کشیده میشود که آدم مشهوری باشد. کلا این بحث شباهت زیادی به موضوع حریم شخصی دارد. افراد معروف حریم شخصی ندارند و شما میبینی که مثلا یک خبرنگار یک فیلمی که یواشکی از کارهای پنهانی و یا زندگی خصوصی یک فرد معروف و مطرح ضبط کرده را منتشر میکند و خبرگزاری ها هم بازتاب میدهند (مثل ماجرای اخیر کیت میدلتون) اما انجام چنین چیزی درباره افراد معمولی جرم است و مجازات سنگینی دارد. در هر حال قانون باید تصمیم بگیرد، حتی اگر کسی دوست ندارد از او کاریکاتور بکشند باید برود و در دادگاه شکایت کند نه اینکه برود طرف را بکشد!!

          • سیف سپتامبر 25, 2012 در 9:58 ب.ظ.

            بازم تاکید میکنم :
            1- بحث من خشونت نبود؛ بلکه وجود داشتن امور قدسی است؛ که تو بدون دلیل منطقی فقط انکار میکنی!
            2- بازم نخواستی به روی خودت بیاری که توهین و جسارت با انتقاد فرق داره!
            3- فرض وجود انتقاد و پسندیده نبودن نحوه واکنش افراد نسبت به امور مقدسشان، دلیل بر نبودن امور مقدس و یا لزوم از بین بردن آن نیست!
            4- اتفاقا اگر واقعا و صادقانه نگران واکنش های تند دیگران هستی، بهترین راه پیشگیری از واکنش های ناپسند افراد نسبت به امور مقدسشان، رعایت احترام معتقدات آنهاست! ( لزومی هم نداره به معتقدات هر کس معتقد باشی؛ فقط کافی ست توهین و جسارت نکنی. مگر اینکه غرضی در کار باشه!!)
            5- تو فقط ادعای خودت رو تکرار میکنی؛ بدون توجه و پاسخ به اشکال های مطرح شده! مثلا آخرش هم به دو اشکال اصلی من پاسخ ندادی! یکی اینکه برخلاف ادعای تو که هیچ چیز مقدسی وجود ندارد، » همه پیروان ادیان حداقل دین خود را مقدس می دانند» و دیگه اینکه در این دو مورد اخیر به شخصیت پیامبر اهانت شده و نه انتقاد از مکتب و شریعت ایشان!
            و اما کلام آخر اینکه :
            آدم خواب رو میشه بیدار کرد ولی کسی مثل تو که خودش رو به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد!! و اینجور که پیداست دچار پارادکس هستی! و ناخواسته داری خودت رو رد میکنی! چون با اینکه معتقدی که هیچ چیز مقدسی وجود نداره ولی همین اعتقاد و توهین و جسارت به معتقدات دیگران برات مقدس هستش!!!!!!!!!!!!!!!!! ( که اینقدر سرسختانه ازش دفاع میکنی و بخاطر اثباتش به دیگران و اعتقاداتشان حمله ور میشی)

          • سیف سپتامبر 25, 2012 در 10:08 ب.ظ.

            به عنوان آخرین کلام فقط اینو میگم که تو دچار پارادکس هستی! و ناخودآگاه داری خودت رو تکذیب میکنی!! یعنی علیرغم اینکه مدعی هستی » برای من هیچ کس و هیچ چیز مقدس نیست! » ولی همین اعتقاد برات مقدسه و تلاش میکنی تا ازش دفاع کنی!!!!!

        • اندیشمند آوریل 7, 2013 در 8:42 ق.ظ.

          چناب آقای سیف که خودت را یک آدم منطقی می دانی خواهشمندم که بیخودی روی یک چیز الکی زوم نکن. دقیقا شما خودت را به خواب زده ای و نمی شود شما را بیدار کرد. چون پدر یا مادر آقای آلفرد اگر به من توهین کنند من هم حق خودم می دانم به آنها توهین کنم همانند محمد که به من توهین کرده است ولی پدر یا مادر آلفرد به من توهینی ننموده اند و اگر من از آنها کاریکاتوری بکشم بی گمان فقط مورد تمسخر و سرزنش انسانهای دیگر قرار می گیرم. داستان مهران مدیری و توهینش به مادر آقای شهرام همایون را که یادتان هست و اینکه چگونه آقای مدیری از چشم مردم با شعور ما افتاده است و دیگر به او توجه چندانی نمی شود. در دین مسخره و سراسر توهین اسلام محمد احمق، بارها از کسانی که به الله عوضی و محمد کثافت، ایمان ندارند و مسلمان نیستند به عنوان «نجس» یاد می شود، همین یک مورد کافی است که من هر روز به او توهین کنم و دلیل دیگری نمی خواهد.
          از سوی دیگر اگر مسلمانان، واقعا با گفته های دینشان موافقند و با همین مورد نجس بودن، همراه هستند پس حق دارم من نیز در برابر، به آنها توهین کنم و آنها را حیوان یا نجس و … بخوانم. البته بسیاری از مسلمانها که همه ما می دانیم ارثی مسلمان شده اند این چرندیات و گه خوری های الله و محمد در قران را قبول ندارند و من و شما هر روزه م بینیم که دوستانت مسلمانمان که از بی دینی و توهینهای ما به محمد اطلاع دارند همچنان با ما دوست هستند و از ما قهر نکرده اند و هرگز همانند دین کثیفشان، فکر نمی کنند چون خودشان هم می دانند که محمد و الله غلطهای اضافه بسیاری کرده اند.

  8. فرهاد سپتامبر 20, 2012 در 10:08 ب.ظ.

    در عصر جاهلیت هم وقتی نتونستن جلوی گسترش اسلام را بگیرند رو به خشونت و بعد توهین و تهدید آوردند
    حوادث بعد از اسلام حراسی 9/11 تلاش برای اینکه از گسترش اسلام جلوگیری کنند دیگه جواب گو نیست پس با ژست آزادی بیان دارن جامعه خودشون را برای حداقل اندک زمانی بیمه می کنند
    واقعیت گسترش اسلامه !
    خصوصا از طریق مهاجرت و یا نسل دومی ها از مهاجران و تشکیل خانواده در بین مسلمانها ، اسلام گسترش پیدا میکنه
    اگر آمار اندک گسترش تازه مسلمانها را هم در نظر بگیریم باید قبول کرد جامعه آینده جامعه ای با اکثریت مسلمان در جهان خواهد بود
    مراکز تحلیل گر در کشورهای مختلف آمریکایی و اروپایی این موضوع را از سالها قبل مطرح کرده بودند
    قداست زدایی برای کسانی که اطلاعی از اسلام و حقایق آن ندارند بیشترین آسیب را دارد و جامعه هدف هم همین افراد هستند
    راز بقا که شاید امروز برای اندیشه به کارگرفته شده اقتضا میکنه که اونها برای بقا اندیشه خود تلاش کنند همانگونه که گالیله می گفت حق با من است ولی حکومت قضاوت را به دادگاهی سپرده بود که اصلا حرفهای گالیله را نمی فهمید اونها فقط میگفتند آنچه در کتاب قانون گفته درست است
    گالیله رفت و قانون و کتاب عوض شدند بارها و بارها اما فکر گالیله که حقیقت رو فهمیده بود ماند
    حقیقت نباید بیازگو بشه تا از نادانی مردم بشه هلوکاست ، 9/11 و … درست کرد

    • آلفرد سپتامبر 20, 2012 در 10:22 ب.ظ.

      ۱- البته خیلی از مسلمانان هم بعد از آگاهی یافتن از ماهیت ضد بشری این دین، از آن جدا شده و یا به ادیان دیگر گرویده اند و یا اینکه اکثرا به کلی از دین گریزان شده و بی دین شده اند. مثلا خود من ظاهرا مسلمان هستم اما در واقع بی دین هستم! مثل من در ایران اسلامی!! زیاد پیدا میشود!
      ۲- برعکس چیزی که در مغز شما فرو کرده اند، عصر پیش از اسلام به هیچ وجه نسبت به پس از آمدن اسلام جاهلیت نبوده به ویژه در ایران! حتی در عربستان هم اینطور بوده و اگر جاهلیتی بوده دوران پس از اسلام هست زیرا مثلا در یک نمونه در دوران قبل از اسلام در عربستان زنان میتوانستند تجارت کنند و کار و فعالیت بیرون از خانه داشته باشند اما پس از آمدن اسلام، زنها از کلیه حقوق خود محروم شدند!
      ۳- اسلام با زور شمشیر و خونریزی های بسیار گسترش یافت وگرنه کسی حاضر نبود به این دین خشونت طلب خونریز بپیوندد! اسلام میگوید یا مسلمان شوید یا اینکه پول زور بدهید وگرنه کشته میشوید! اسلام با این منطق گسترش یافت و در واقع کسی با میل قلبی مسلمان نشد بلکه از ترس جان بود!

      • فرهاد سپتامبر 20, 2012 در 11:38 ب.ظ.

        ج1-پذیرش یک دین کاملا اختیاری است اگر شما ظاهرا مسلمانی پس باید اول مشکلت رو با خانواده یعنی پدر و مادرت حل کنی چون طبق قانون اسلام مسلمان زاده مسلمان است و این پدر و مادر هستند که بطور پیش فرض او را مسلمان در نظر میگیرند در ثانی این خیلی هایی که شما میگی به خاطر مسایل سیاسی اینگون وانمود میکنن (لااقل چیزی که تو جامعه میشه دید) چه جالبه من از قول هیچ اندیشمند و محققی این واژه ضد بشریت را نشنیدم اگر مطلب موثقه معرفی کنید.
        ج2- توهین مسقیم شما رو در جهت ادامه بحث نظر نمی گیرم !
        شما که میفرمایید جاهلیت قبل از اسلام نداشته ایم خواهش میکنم درباره مغبچه ها خصوصا در دهه آخر حکومت ساسانیان تحقیق کنید
        چون مطلب مربوط به کشور عزیزمان هست بهتر اهل آن درباره آن بدانند.
        عربستان محلی که تا قبل از اسلام به دلیل وجود اقوام و طبیعت وحشی حکومت ها آن را به تصرف خود در نمی آورده اند (تاریخ تمدن)
        همین که قبل از تولد بچه او را شوهر میدادند تا اگر دختر باشد او را زنده به گور نکنند به نظر شما حقوق خوبی برای زنهاست (یک نمونه)
        ج3-هر حکومتی برای بقای خود تلاش میکند
        ایرانیان هندیها را زیر سلطه خود میگرفتند و رومیان و یونانی ها و ….. همه در تلاش برای حفظ حکومت
        فتوحات اسلام در زمان حضرت رسول صلوات الله علیه و آله نبوده که خرده به اسلام باشد و میدانیم که درباره جنگ با ایرانیان بین عمر و حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام نزاعی صورت گرفته که بعد هم حضرت علی علیه السلام وارد عمل می شوند که دعوت میکنم در این مورد تحقیق کنید – پس شیوه جنگ عمر و … مورد تایید ائمه نبوده چون با آن مخالف بوده و در زمان حکومت خود از آن دوری جسته و مثل قبل و بعد عمل نکرده اند
        می دانیم که طبرستان هیچگاه فتح نشد و کردستان تا دوران مغول هم دست نخورده باقی ماند پس چرا مردمان این دو سرزمین مسلمان هستند؟
        با این حساب مالزی، سوئد، بوسنی و …. که جمعیت مسلمان زیادی دارند و حتی هم مرز با یک کشور اسلامی نیستند و مهاجران هم اکثریت مسلمان آنها را تشکیل نمی دهد چگونه مسلمان زیاد دارند؟ دوست عزیز در این مورد کمی تفکر کنید.

        • بی نام سپتامبر 27, 2012 در 5:41 ب.ظ.

          1- اجداد ما به هر دلیلی، موجه یا ناموجه، خشونت بار یا مسالمت آمیز، خواسته یا ناخواسته 1400 سال پیش به دست اعراب مهاجم مسلمان شدند. اما امروز بسیاری ما نه به دلیل تعلق خاطر به دین اسلام، نه به دلیل آگاهی از احکام شریعت و عشق به پیامبر اسلام، بلکه ناخواسته به دلیل جبر جغرافیایی و به دلیل اشتباه هولناکی که اجداد خطاکار و نادان ما بدون سنجیدن عواقب آن برای نسل های بعد، مرتکب شدند مسلمان هستیم. متأسفانه قوانین این دین بیابانی و عربی به قدری بدوی و سختگیرانه است که اجازه خروج از آن رو نمی ده و جرم ارتداد و خروج از این دین اجباری اون هم در یک کشور دیکتاتوری و عقب مانده چیزی نیست جز مرگ. بنابراین پذیرش دین مبین اسلام برخلاف فرمایش شما نه تنها اختیاری نیست بلکه به طرز هولناکی از صدر اسلام تا به امروز اجباری بوده و هست و خواهد بود. چرا که بنابر نص صریح قرآن «دین نزد خدا فقط اسلام است» و «پیامبر اسلام آخرین فرستاده خدا و بنابراین اسلام کامل ترین دین هاست». این چیزیه که مسلمانان واقعی بر اساس آموزه های قرآن و پیامبر بهش باور دارند و پذیرش اختیاری دین یک باور روشنفکرانه هست که هیچ ربطی به اسلام ناب محمدی نداره و شما به سبک نواندیشان دینی دارید باورهای دنیای مدرن رو به طرز مضحکی به اسلام ربط می دید.
          2- مغبچه ها در زمان ساسانیان چی… ؟ چه کار می کردند؟ مگه کسی ادعا کرده موبدان زرتشتی در زمان ساسانیان موجوداتی مقدس و بدون خطا و اشتباه بودند؟ این شما هسنید که ادعا می کنید محمد و دختر و دامادش از بدو تولد تا زمان مرگ موجوداتی مقدس و معصوم بودند و این معصومیت و تقدس رو به فرزندانشان به صورت توارثی تا یازده نسل منتقل کردند!!!! در مورد موبدان زرتشی اتفاقاً این پیوند شوم دین و سیاست و سوء استفاده ملاهای فاسد زرتشی از دین و هم کاسه شدن آنها با دستگاه قدرت و سیاست بود که در زمان ساسانیان باعث کم رنگ شدن عقاید دینی مردم و تضعیف دین زرتشت در ایران شده بود. کسی منکر حماقت و سوء استفاده و فساد موبدان زرتشتی در دوران امپراطوری ساسانی که دلیل اصلی تضعیف باورهای دینی ایرانی ها در اواخر حکومت ساسانیها بود نیست و ضمناً هیچ ایرانی عاقل و سالمی هم اعمال موبدهای دیوانه و زیاده خواه دوران ساسانی رو به باورهای اصیل و اولیه دین زرتشت ربط نمی ده.
          3- اعراب برای تلاش برای حفظ کدام حکومت به ایران هجوم آوردند؟! ایرانیان در طول تاریخ 10000 ساله، 7000 ساله، 3000 ساله، 1000000 ساله شان، ایرانی ها اصولاً از بدو پیدایش اقوام ایرانی تا به امروز، هندی ها، رومی ها، مغول ها، یونانی ها یا هر قوم و قبیله ای رو استعمار کرده باشند، هرگر تهدیدی برای اعراب نبودند و نیستند. دلیل هجوم اعراب به ایران چه بود؟ ایرانیان هیچوقت هیچ چشمداشتی به سرزمین بی آب و علف حجاز نداشتند. ایرانیان در زمان ساسانیان هماوردان رومی ها بودند و هیچ اعتنایی به اعراب نداشتند. اعراب برای حفظ کدام حکومت به ایران حمله کردند؟ یکی ازدلایل شکست ایرانیان در برابر اعراب جنگ های صدساله ایرانیان و رومی ها بود که توان سپاهیان ایران رو تحلیل برده بوده و نارضایتی مردم رو از حکومت به اوج رسونده بود. هیچ خطری از جانب ایران سرزمین اعراب رو تهدید نمی کرد. رومی ها و ایرانی ها درگیر جنگ ها و اختلافات همیشگی خودشان بودند. پس دلیل لشگرکشی اعراب چه بود؟ هدایت ایرانیان به صراط مستقیم؟ چطور باید به شما مسلمانانی که بر چشم و گوشتان مهر زده شده ثابت کرد که ایرانیان نخستین یکتاپرستان تاریخ بودند. این ایرانیان بودند که یکتاپرستی رو در دنیا رواج دادند و این نه تفاخر نژادی بلکه یک واقعیت تاریخیه.
          4- برخلاف ادعای شما جرقه حمله به کشورهای همسایه در زمان خود پیامبر زده شد. این پیامبر اسلام بود که به سران کشورهای مختلف نامه نوشت و با تکبر و خودبرتربینی اونها رو به دین اسلام دعوت کرد و دین خود اونها رو دین ضلالت و گمراهی نامید. اگه این حمله ها در زمان حیات پیامبر صورت نگرفت دلیل بر عدم موافقت پیامبر نیست. چرا که پیامبر در زمان حیاتشان سرگرم مسلمان کردن اهالی عربستان بودند و مجالی برای دیگران نبود. بنابراین برخلاف ماله کشی شما حمله به کشورهای همسایه بنا به وصیت معنوی پیامبر توسط شاگردان و جانشینان ایشان که همه تعلیم یافته مکتب پیامبر بودند انجام شد. این درسی بود که سرداران بزرگ اسلام از نامه نگاری های حضرت آموخته بودند. باید کفار رو به هر ضرب و زوری مسلمان کرد. اول با زبان نامه!! اگر جواب نداد که در یک دنیای منطقی صددرصد نمی دهد با زبان شمشیر و چماق و جزیه. این بود مانیفست اعراب مسلمان.
          5- دین اسلام 1400 ساله که همچون بختکی بر سرزمین ما سایه انداخته. اما مزخرف تر از این دین مزاحم و سلطه گر، ایرانی هایی هستن که قصد دارن چهره ای ملکوتی و لیبرال و دموکرات از دینی تحمیلی نشون بدن که قرن ها پیش به مستبدانه ترین شکل ممکن سرزمینشون رو نابود و اجدادشون رو قتل عام کرده. نواندیشان دینی و کسانی که سعی در نشان دادن چهره ای دروغین از دین اسلام دارند و در این راه حتی از بدنام کردن چهره ایرانی ها و تحریف تاریخ ایران هم ابایی ندارند از بنیادگرایان هم پست تر و چندش آورتر هستند.
          6- اکثر مسلمانان ساکن اروپا مهاجران خاورمیانه هستند. مسلمانان قدیمی اروپای شرقی تبار مثل مسلمانان بوسنی و آلبانی احتمالاً در زمان تسلط عثمانی به ضرب شمشیر و چماق عثمانی ها مسلمان شدند. مسلمانان شرق آسیا به خاطر ارتباط با ایرانیان نه با چوب و چماق بلکه از راه های فرهنگی مسلمان شدند که اتفاقاً از سالم ترین مسلمان ها هم هستند. همان قضیه خدمات ایرانی ها به اسلام. در واقع خودشیرینی ایرانی ها برای اسلام.
          7- فکر نمی کنید خود شما به تفکر بیشتر احتیاج دارید؟!

      • 007 دسامبر 31, 2012 در 9:20 ق.ظ.

        بله همین الان تو ایران خیلی ها دین را ول کردند(خد من در 16 سالگی و با عقل و منطق)حداقل توی دبیرستان چنین ادمایی کم نیستن ولی جرئت بیان ندارند

  9. مهوش سپتامبر 21, 2012 در 4:23 ق.ظ.

    مقدس یعنی‌ چه؟

  10. عرب گا سپتامبر 22, 2012 در 5:58 ق.ظ.

    به امید … شدن بیش از پیش وحشیهای عرب و مسلمان …

  11. سپهر سپتامبر 22, 2012 در 9:26 ق.ظ.

    دوستان من. بعضی از چیزهاست که بخودی خودش ارزشمند است و با توهین و تحقیر و کاریکاتور سازی هم ارزش آن زیر سوال نمیرود یه سکه ی طلارو در نظر بگیرید اگه اونو به نجاست هم آغشته کنید چیزی از ارزش اون کن نمیشه . ضمنا به نخست وزیر احمق فرانسه و سردبیر روزنامه فرانسوی با گفت که :در همان کشورهای شما چیزی بنام حریم خصوصی وجود دارد و ورود به آن قانونا محکوم است . آیا شما عکس برهنه ی رئیس جمهورتون رو همراه با زنش در رختخواب می توانید به بهانه آزادی بیان چاپ و منتشر کنید . من نمیخوام مسائل رو سیاسی کنم ولی این عمل که در لابی های فراماسونری برنامه ریزی شده نه در اتاق تحریریه یه روزنامه ,صرف نظر از تحریک مسلمانان باعث سواستفاده ی همان عوامل یهود و فراماسونرها جهت بدنام کردن اسلام میگردد .

    • آلفرد سپتامبر 22, 2012 در 5:04 ب.ظ.

      توهین به مقدسات آزاد است اما توهین به انسانها آزاد نیست، شما سعی کن این را متوجه بشوی. حریم خصوصی هم کلا موضوع دیگری است ربطی به این مطلب ندارد.

      • سیف اکتبر 1, 2012 در 4:25 ب.ظ.

        میشه بگی چرا توهین به انسانها آزاد نیست؟؟؟؟ چه چیز در انسان هست که باعث میشه توهین به اونو آزاد ندونی؟؟؟!!
        آیا جز اینه که انسان در ذهنت مقدسه؟؟ در حالیکه که مدعی هستی چیز مقدسی وجود نداره!!! این همون پارادوکسی هست که قبلا هم بش اشاره کردم!

        • آلفرد اکتبر 1, 2012 در 7:29 ب.ظ.

          پیشتر گفتم، انسانها به دلیل انسان بودن، برخوردار از حقوق بشر هستند و طبق اعلامیه جهانی حقوق بشر توهین به انسانها مجاز نیست، اما توهین به مقدسات جزو محدوده آزادی بیان میباشد و کاملا مجاز است.

        • آزاده آوریل 7, 2013 در 10:20 ق.ظ.

          با شعور چرا زوم کردی روی چیزهای الکی و اینکه ثابت کنی یک چیزی مقدس نیست یا هست.
          اینکه توهین به انسانها آزاد نیست به معنی مقدس بودن نیست به معنی در نظر گرفتن حقوق انسانی انها است و اگر شما به آنها توهین کنی آنها می توانند از شما شکایت کنند و نیز حق توهین برای آنها نیز محفوظ است.
          از دیگر سو شما که اینقد توهین توهین می کنی چرا درباره توهینهای الله و محمد حرامزاده در قران به بیش از هفت میلیارد انسان
          (7000000000) چیزی نمی گویی.
          خوب هنگامی که محمد کثافت در قران کثیف به همه نامسلمانها نجس می گوید من هم حق دارم به او توهین کنم و اگر زنده بود که پدرصاحبش را در می آوردم.
          من هم در پاسخ به گه خوری های الله و محمد به الله می گوویم جاکش، که برای ماله کشی امور زیرشکمی محمد آیه و سوره می فرستاد و به محمد هم می گویم حرامزاده.
          این به اون در و کلوخ انداز را پاداش سنگ است.

    • اندیشمند آوریل 7, 2013 در 9:00 ق.ظ.

      آقای با شعور گوز را چه کار به شقیقه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
      واقعا چقدر شما از درک و اندیشه بدور هستید.
      اگر رییس جمهور بیاید و به من توهین کند من می توانم از او شکایت کنم و منهم به او توهین کنم.
      وقتی محمد به من می گوید نجس منهم به او می گویم کثافت و گه.
      وقتی او به من می گوید کر و لال و حتی به نابینایان و ناشنوایان توهین می کند من هم به او می گویم یابو..
      بعدش هم آقای با شعور حریم خصوصی حریم خصوصی نکن که هیچ از آن نمی فهمی. مگر جان من و انسانهای دیگر که از دین کثیف اسلام برگشته ایم بی ارزش است و ربطی به الله و محمد عوضی دارد که ما را به برگشتن از دین و ارتداد محکوم کرده و می کشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این هم حریم خصوصی ما است. محمد و الله اش گه خورده اند که در نحوه اندیشیدن ما دخالت کرده و می گویند یا مسلمان باشید یا بمیرید.
      مگر ما در مورد اینکه محمد شب در کنار زنش خوابیده است حرفی زده ایم.
      مگر ما در مورد اینکه محمد با زنش خدیجه در هنگام آمیزش چه کرده است حرفی زده ایم. مگر ما از الفیه و شلفیه که ویژه آخوندهای مسلمان و محمدشان است چیزی گفته ایم.
      حریم خصوصی یعنی اینکه من هرگونه که دوست دارم فکر می کنم و محمد و الله کثافت حق ندارند در چگونه اندیشیدن من دخالت کنند و حریم خصوصی مرا بشکنند.اما اگر من بیایم و شروع به ایجاد یک گروه تروریستی کنم که مسلمانان را بکشد چون با من هم اندیشه نیستند این دیگر حریم خصوصی نیست و من باید مورد نقد قرار بگیرم و اگر توهین هم به نحوه گفته ها و اندیشه و حتی خودم بشود، حقم همین است.
      محمد با دخالت در زندگی مردم و نوع تفکرشان و تهدید آنها به مرگ که اگر اینگونه که من می گویم فکر نکنید کشته می شوید، از حریم خصوصی اش فراتر رفته و باید نابود شود و مسخره شود و همانگونه که به انسانهای دگراندیش توهین کرده باید به او توهین شود.

  12. مهدی سپتامبر 23, 2012 در 7:37 ب.ظ.

    با حساب این آقا آلفرد اگرپدر و مادر ایشون فوت کنند هر کسی حق داره بهشون توهین کنه فحش بده یا هر کار دیگری چون دیگه زنده نیستند . جناب آلفرد محد هم مانند همه انسانهای دنیا یک انسان بوده و همان حقوقی که شما از آن نام میبرید به شما حق نمی دهد که به او یا هر انسان عادی دیگری توهین کنید چه برسد به انسانی که یک میلیارد انسان از جان و دل او را دوست دارند و وقتی نامش را می شنوند بلافاصله بر او درود می فرستند . پس این جفنگیات راجع به آزادی بیان و اجازه توهین را به خودتان ندهید . اگر برای شما توهین به شخص عیسی مسیح عادی شده برای ما مسلمانها اصلا عادی نشده و هر توهینی به این پیامبر پاک خدا دل هر مسلمانی را به در می آورد . منتهی ما مدعی مسیح نیستیم . در ضمن تقدس زمان و مکان نمی شناسد که شما بگویید در قرن بیستم وجود ندارد . در همین قرنی که شما می گویید تقدس معنی ندارد میلیاردها انسان مقدساتی دارند که اجازه نمی دهند کسی آنها را به سخره بگیرد . مگر اینکه شما خودتان را عاقل ترین و با فهم ترین آدم دنیا بدانید که اگر چنین است دیگر جای بحثی نیست و به نظر من این گونه تفکری احمقانه ترین تفکر دنیاست .

    • اندیشمند آوریل 7, 2013 در 9:21 ق.ظ.

      آقای با شعور گوز را چه کار به شقیقه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
      واقعا چقدر شما از درک و اندیشه بدور هستید.
      اگر مادر و پدر آلفرد پیش از مرگ کتابی بنویسند که به من توهین کند( منی که هنوز به دنیا نیامده ام) پس از مرگ آنها و هنگامی که من به سنی برسم که چنین توهین هایی را درک کنم و ببینم که به من بر می گردد به نظر شما نباید به آنها توهین کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نخیر منهم به آنها توهین خواهم کرد این کمترین کار است.
      وقتی محمد به من می گوید نجس منهم به او می گویم کثافت و گه.
      وقتی او به من می گوید کر و لال و حتی به نابینایان و ناشنوایان توهین می کند من هم به او می گویم یابو..
      محمد با دخالت در زندگی مردم و نوع تفکرشان و تهدید آنها به مرگ که اگر اینگونه که من می گویم فکر نکنید کشته می شوید، از حریم خصوصی اش فراتر رفته و باید نابود شود و مسخره شود و همانگونه که به انسانهای دگراندیش توهین کرده باید به او توهین شود.

    • آزاده آوریل 7, 2013 در 10:29 ق.ظ.

      اگر پدر یا مادر آقای آلفرد به من یا هر کسی دیگر توهین کنند، چه پیش از مرگ و چه پس از مرگ آنها، این حق برای من هم هست که به آنها توهین کنم هر جور دلم بخواهد. ولی اگر به من توهینی نکرده اند من هم حق ندارم توهین کنم.
      مانند محمد و الله(= سلمان پارسی) که به همه نا مسلمان ها نجس می گویند و این کوچکترین توهین الله(=سلمان پارسی) و محمد است در قران به دگراندیشان مخالف. خوب هنگامی که این گوساله ها به ما توهین می کنند ما هم حق داریم به آنها توهین کنیم.
      من هم می گویم که محمد یابو البته بلا نسبت یابو است و الله الاغ است که از همین جا از الاغ های عزیز معذرت می خواهم چون از الله بیشتر ارزش دارند و من با مقایسه الله با آنها به الاغهای عزیز توهین کردم. به بزرگی خودشان ببخشند.

      حالا افتاد عقب مانده های ذهنی یا نه هنوز هم نمی فهمید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. یه دوست سپتامبر 23, 2012 در 8:52 ب.ظ.

    آلفرد گرامی من از یک خانواده متدین هستم یه مسئله رو خدمتت عرض می کنم اون هم اینکه وقت خودت رو صرف بحث با سربازان گمراه امام زمان نکن چون چیزی عایدت نمیشه . با تجربه شخصی خودم از دین آیین به عنوان کسی که از خانواده متدینه با این جماعت بدون تفکر دائما سر کار داشته اینه که منطق اونها اینه که اول چیزی که دینشون گفته پیش فرض درسته حال بریم سر وقت آوردن اثبات برای اینکه جلوی اهل اندیشه مسخره نشیم . یه برسی فقط روی رسانه ای مثل یوتوپ کنی میبینی این مسلمونا هر کس و هر اندیشه ای رو که بخواها مسخره یا تحقیر کردن مثلا حتی در قوانین دینیشون بودایی ها یا لاییک ها رو به دلیل نپرستیدن الله هشون نجس می دونن در نیجریی مسیحیا رو به جرم مسلمون نبودن قیمه قیمه می کنند مثال خیلی زیاده اما حیف خیلی خسته ام حوصله تایپ ندارم باز هم می گم وقتت رو با این احمقهای اطلاعاتی که به سایتت میان تلف نکن ایمان دارم یه روز دکان دین همونطور که از کشورهای غربی برچیده شد از سمت ماهم برچیده میشه ولی… متاسفانه زمانبره راستی خیلی با این یارو که درباره شقالقمر و اثبات شدن اون صحبت کرده بود حال کردم بهش بگو بازم به سایتت سر بزنه بلکه کمی مایه انبساط خاطر شه همیشه اندیشه گرا باشی

  14. aaa.sss سپتامبر 24, 2012 در 7:14 ق.ظ.

    1. از خدا خواهیم توفیق ادب- بی ادب محروم ماند از لطف رب
    2.انسان با عقاید و مقدساتش زنده است. کسی که بگوید من به هیچ چیز اعتقاد ندارم و هیچ چیز برای من مقدس نیست دچار خود فریبی شده و سخن او پارادوکس است چون لااقل به همین عبارت اعتقاد دارد.
    3.شخصیت انسان چیزی جز افکار، باورها و اعتقادات وی نیست و توهین به عقاید و مقدسات شخص یعنی توهین به شخصیت او. توهین به مقدسات میلیون ها مسلمان یعنی توهین به میلیون ها انسان.
    4. تنها کسی می تواند آزادی بیان را مجوز توهین به مقدسات دیگران بداند که تمامی فضیلتهای انسانی و الهی را فراموش کرده باشد.
    5. توهین به مقدسات دیگران یکی از بزرگترین عوامل تحریک قومیت ها و پیروان مذاهب است و ناامنی و خشونت را افزایش داده و انسان ها را از هدف مشترک در زندگی جمعی و گروهی باز می دارد. این تصور که تکرار این توهین ها به عادی شدن آن منجر می شود خیال خامی است که تجربه توهین های چند ده ساله و شدت یافتن واکنش افراد مذهبی و درگیریهای قومی و مذهبی بطلان آن را اثبات کرده است.
    6. این گونه تحریک های قومی مذهبی بهترین راه برای سیاستمداران پلید است برای مشغول نگه داشتن ملت ها تا بدین وسیله جمعیت 99 درصدی را مشغول نگه داشته و فضا را برای فعالیت یک درصد اقلیت و اعمال سیاست و نفوذ آنها باز نگه دارد

    • اندیشمند آوریل 7, 2013 در 9:16 ق.ظ.

      آقای با ادب به نظر من ادب به راستگویی نیز هست نه ادعای با ادب بودن داشتن ولی دروغگو تشریف داشتن.
      دو گزاره: «من به هیچ چیز اعتقاد ندارم» و «من هیچ چیز را مقدس نمی دانم» با هم فرق دارند ای مسلمان سفسطه گر.
      چرا بیخودی حرف در دهان مخالفت می گذاری البته از بچه ملایان کمتر از این هم انتظار نمی رود.
      ضمنا توهین به دیگران را الله و محمد عوضی باب کرده اند اگر باور نداری در آیات قرانی جستجو کن تا ببینی چه کسی توهین را شروع کرد.
      تنها همین را برایت می گویم تا اگر درپی راستی و درستی هستی دریابی: الله و محمد به همه غیر مسلمانان نجس می گویند این یعنی به غیر از حدود چندصد میلیون مسلمان، دیگر انسانها همه نجس و کثیف و ناپاکند. آیا این توهین نیست یا بازهم ماله کشی تازه و نوینی را سراغ دارید که در پاسخ رو کنید.
      پس نتیجه می گیریم که دین کثیف اسلام و الله و محمد خود توهین را شروع کرده اند و کلوخ انداز را پاداش سنگ است.
      پس من می گویم اگر من نجس هستم محمد و الله جاکش و حرامزاده هستند.
      البته توهینهای الله و محمد عوضی به دیگران بسیار فراوان است که می توانید در زیر ببینید:

      توهین هایِ قرآن به انسان

    • اندیشمند آوریل 7, 2013 در 9:23 ق.ظ.

      توهینهای الله و محمد کثافت در قران به انسانها:

      http://iran000.blogspot.com/p/blog-page_4154.html

      توهین هایِ قرآن به انسان

      • مریم مِی 10, 2013 در 11:38 ق.ظ.

        نچ نچ نچ نج !
        نمیدونم با چه رویی به تو بگم ایرانی ! تازه اسم خودتم گذاشتی اندیشمند ؟؟
        یه آدم خنگم بیشتر از تو ارزش داره !

  15. محسن سپتامبر 24, 2012 در 7:54 ب.ظ.

    من یک مسلمان روشنفکر هستم…
    بله… مگه مسلمان نمیتونه روشنفکر، هنرمند، موزیسین و یا هر چیز دیگه ای باشه.
    من، نه این ژست روشنفکری و بی حرمتی و بی ادبی امثال آقای « آلفرد » رو قبول دارم؛ و نه بسیاری از رفتارهای وحشیانه و به دور از تمدن و خودخواهانه بسیاری از « مثلا مسلمان ها » رو . مخصوصا در ایران خودمون….

  16. بازتاب: کارهای مفیدی که با ۱۳ میلیارد تومان پول صرف شده برای ساخت ضریح جدید امام حسین میشد انجام داد « گاه نوشته‌های آلفرد

  17. سیف سپتامبر 25, 2012 در 10:10 ب.ظ.

    تو که ادعای آزادی بیان داری و بخاطرش هیچ چیز رو مقدس نمی دونی پس چرا دیگه کامنت های منو منتشر نمیکنی؟؟؟؟!!!!!!

  18. سهراب سپتامبر 26, 2012 در 9:04 ب.ظ.

    راجع به هولوکاست هم بنویسید اگه راست میگید والبته هر چقدر هم از این خاکها بر سرتون کنید نمیتونید جلوی پیشرفت حیرت آور مسلمانان ومخصوصا ایران اسلامی وهمچنین سقوط قدرتهای پوشالی غربی وصهیونیستها را بگیرید

  19. asghar agha اکتبر 2, 2012 در 6:23 ب.ظ.

    به نظر من هر کس می تونه اعتقاداتش را هر جوری که دوس داره بیان کنه……و ما فقط میتونیم تائید یا تکذیب کنیم…..حالا ما میتونیم یهودی مسیحی، زرتشتی ، یا هر چیز دیگه باشیم…. شئور بسیار چیز خوبیست…….

  20. علي اکتبر 7, 2012 در 11:34 ق.ظ.

    همين آقا كه اينو منتشر كرده اگه جرات داره بره تحقيق كنه در مورد هولوكاست و براش كاريكاتور بكشه
    مثلا بكشه كه يه آلماني داره يه يهودي رو توي فيلم پورن از پشت ميكنه و يه يهودي ديگه اومده توي فلسطين داره بچه مسلمون ها رو ميكشه
    بعدش ببينيم اصلا روزنامش به چاپ خونه ميرسه كه چاپ بشه و پخش بشه ؟؟؟
    درجا شب از توي رخت خوابش از آغوش زنش طرفو غيب مي كنن .
    ببندين اون دهنتونو در مورد آزادي بيان .
    يه مشت احمق رواني و به خواب فرو رفته فكر مي كنن دارن كار بزرگي انجام ميدن
    طبق تاريخ يونان يه نفر براي اينكه اسمش توي تاريخ ماندگار بشه بزرگترين معبد ساخته شده يونان رو به آتش كشيد و نابود كرد .
    الان اينا هم فكر مي كنن با اين كارا مي تونن جاودانه بشن

  21. بازتاب: اگر بنی صدر در قدرت میبود، چه بلایی بر سر «کیهان کاریکاتور» و کاریکاتوریست آن می آمد؟! « گاه نوشته‌های آلفرد

  22. عرب كش اکتبر 9, 2012 در 10:17 ق.ظ.

    جناب الفرد عزيز من شمانبايد كامنت افراد شناخته شده رو تاييدكني دليلشم اينه كه اون افرادي كه اومدن از اسلام ننگين حمايت ميكنن درواقع خاننده هاي مردمي شما نيستن بلكه يك مشت مزدور احمق ساعتي هفت تومني هستندكه شغلشون گوه پاشيدن تو فضاي مجازيه.
    البته ميدونم كه خودتون بهتر ازمن ميشناسيشون

  23. مهدی اکتبر 20, 2012 در 7:34 ق.ظ.

    اگر منظورشما از آزادی بیان صحبت از همه جا و همه کس هست جز خط قرمزی که خودشون تعیین کردند مثل صحبت در مورد هولوکاست که دروغ واضحیه اینرو تبعیض بسیار واضح میدانم.
    ممنون

  24. محب اميرالمومنين نوامبر 26, 2012 در 4:58 ب.ظ.

    هر كس با اسلام درافتاد،ورافتاد.اصلا چيزي از عقل و منطق سرتون ميشه كه بشه باهاتون بحث كرد؟اسلام ديني جز برادري،برابري،عدالت،صداقت و صلح نيست.راستي چقدر ميگيريد كه اينا رو بنويسيد

  25. فرهاد دسامبر 31, 2012 در 6:02 ق.ظ.

    با سلام
    کسانیکه از دین و فطرت گریزانند باید به چگونه بوجود آمدنشان شک کنیم
    کسی با پیامبر خدا به دشمنی بر نمیخیزد مگر اینکه حرامزاده باشد…….

  26. aida فوریه 18, 2013 در 7:54 ق.ظ.

    اگه میخوای بی دین باش اما سعی نکن به دین کسی توهین کنی …

دیدگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید (لطفا فارسی بنویسید). توجه: کامنتهای اسپم یا حاوی دشنام و یا کلمات رکیک منتشر نخواهند شد.