شغل جدید حسین درخشان: برگزاری دوره های آموزشی حکومتی

حسین درخشان مثلا به ۱۹ سال زندان محکوم شده بود، حالا شده سخنران دوره های آموزشی برنامه های حکومتی از جمله  این یکی با نام «سینمای رژیم صهیونیستی – پنجره ای به یک جامعه پرتنش»! هیچ وقت حس خوبی نسبت به این فرد نداشتم نه آن زمانی که به رژیم فحش میداد و نه آن زمانی که به یکباره هوادار دوآتشه احمدی نژاد و حامی سیاستهای جمهوری اسلامی شد و نه آن زمان که برای مقاصد خاص به اسرائیل سفر کرد و تظاهر میکرد بی دین شده است…! به راستی تفاوت بسیار است میان وبلاگ نویسی مانند ستار بهشتی که در زندان زیر شکنجه جان میدهد با فردی همچون حسین درخشان که ظاهرا به زندان محکوم میشود اما تقریبا همیشه در مرخصی به سر میبرد و در عمل به استخدام حکومت ایران در آمده است.

گفتنی است در مهرماه ۱۳۸۹ خبرگزاری های مختلف خبر دادند که حسین درخشان از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به جرم «همکاری با دول متخاصم، تبلیغ علیه نظام اسلامی، تبلیغ به نفع گروهک‌های ضد انقلاب، توهین به مقدسات، راه اندازی و مدیریت سایت‌های مبتذل و مستهجن» مجموعا به «۱۹ سال و نیم حبس تعزیری، پنج سال محرومیت از عضویت در احزاب و فعالیت در رسانه‌ها و بازگرداندن وجوه اخذشده به مبلغ ۳۰ هزار و ۷۵۰ یورو، ۲ هزار و ۹۰۰ دلار و ۲۰۰ پوند انگلیس» محکوم شده است!

این پوستر تبلیغاتی را درخشان خودش در گوگل پلاسش به اشتراک گذاشته است.

پوستر تبلیغاتی برنامه آموزشی حکومتی که حسین درخشان آن را برگزار خواهد کرد.
پوستر تبلیغاتی برنامه آموزشی حکومتی که حسین درخشان آن را برگزار خواهد کرد.

دیدگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید (لطفا فارسی بنویسید). توجه: کامنتهای اسپم یا حاوی دشنام و یا کلمات رکیک منتشر نخواهند شد.