توجه! وبلاگ‌نویسان امضا کننده بیانیه اخیر مبنی بر تحریم فعال انتخابات، بیانیه منتشره در سایت جرس را امضا نکرده‌اند!

بیانیه منتشره در سایت جرس از قول وبلاگ‌نویسان سبز

همانطور که مطلع هستید امروز بیانیه‌ای از سوی جمعی از وبلاگ‌نویسان ایرانی منتشر و در آن همگان به تحریم «فعال» نمایش انتخاباتی حکومت فرا خوانده‌ شدند. این بیانیه در حرکتی گروهی به طور همزمان در وبلاگهای حدود ۵۰ بلاگر امضاکننده قرار داده شد. از سوی دیگر روز گذشته سایت جرس و یکی دو سایت دیگر اقدام به انتشار بیانیه‌ای از قول «وبلاگ‌نویسان سبز» نمودند بدون آنکه امضایی زیر بیانیه باشد و یا وبلاگ‌نویسی آن را به نشانه تایید در وبلاگ خود منتشر کرده باشد!

در هر صورت غرض از نوشتن این مطلب این است که به خوانندگان عزیز اطلاع داده شود که آن بیانیه جرس با این بیانیه اخیر متفاوت است و ۴۷ وبلاگ‌نویسی که بیانیه اخیر (اینجا) را امضا کرده و آن را در وبلاگهای خود قرار داده‌اند، بیانیه سایت جرس را امضا نکرده و آن را ننوشته‌اند!

در پایان به نظر میرسد که بیانیه اخیر فرصت مناسبی برای راستی آزمایی سایت جرس، ندای سبز آزادی و دیگر سایتهای سبز میباشد تا متوجه شد که آیا این سایت‌ها واقعا به شنیدن و انتشار صدای وبلاگ‌نویسان علاقه‌ای دارند یا اینکه فقط صدایی را که خودشان میپسندند را منتشر می کنند! باید منتظر ماند و دید!

6 پاسخ به “توجه! وبلاگ‌نویسان امضا کننده بیانیه اخیر مبنی بر تحریم فعال انتخابات، بیانیه منتشره در سایت جرس را امضا نکرده‌اند!

  1. بازتاب: مطلب مغرضانه سایت جرس و وحشت هویدای اصلاح طلبان از رضا پهلوی « گاه نوشته‌های آلفرد

دیدگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید (لطفا فارسی بنویسید). توجه: کامنتهای اسپم یا حاوی دشنام و یا کلمات رکیک منتشر نخواهند شد.