پیروزی «ارمیا» با ظاهری مذهبی در مسابقه خوانندگی شبکه «من و تو»! توطئه یا دموکراسی؟

فصل سوم آکادمی موسیقی گوگوش با پیروزی نهایی "ارمیا" به پایان رسید.

فصل سوم آکادمی موسیقی گوگوش با پیروزی نهایی «ارمیا» به پایان رسید.

سومین دوره رقابت های «آکادمی موسیقی گوگوش» با پیروزی یک شرکت کننده زن به نام «ارمیا» متولد خمین اما ساکن آلمان به پایان رسید. حضور و نهایتا برنده شدن ارمیا با آن پوشش خاص و متفاوت از بقیه شرکت کنندگان که به نظر میرسد ناشی از دیدگاههای مذهبی او بود، حرف و حدیثهای مختلفی را به وجود آورده است!

به نظر من برخی از این انتقادها وارد است. مثلا عده زیادی بر این باورند که خوانندگی کردن ارمیا برای میلیونها نفر در تلویزیون با تعالیم اسلامی که حجاب او نشان دهنده پایبندی او به آنها و معرف دیدگاهها و باورهای مذهبی او میباشد در تناقض است. به نظر میرسد که این تناقض رفتاری در میان بسیاری از افراد بزرگ شده در خانواده های مذهبی اما تحت تاثیر فرهنگ مدرن غربی، دیده میشود.

علاوه بر این عده ای بر این باورند که اساسا حضور این فرد در این رقابتها و برنده شدن نهایی او همگی توطئه از پیش تعیین شده ای از سوی مسئولان شبکه «من و تو» بوده است تا بلکه موجب افزایش نفوذ این شبکه در میان قشر مذهبی ایران و افزایش شمار بینندگان آن گردد. این سخن به نظر من حرف باطل و بیهوده ای است زیرا اگر انتخاب برنده صرفا توسط داوران صورت می گرفت و مردم نقشی نمی داشتند، شاید میشد این احتمال را مطرح کرد. اما در شرایطی که کلیه انتخاب ها از همان ابتدا با شیوه کاملا دموکراتیک یعنی رای مستقیم مردم از طریق تماس تلفنی و ارسال پیامک صورت گرفته، مطرح کردن چنین شبهه هایی واقعا غیر منطقی و غیر قابل توجیه است.

به نظر میرسد عده ای که چنین شبهه هایی را مطرح میکنند، در واقع تحمل شکست خوردن شرکت کننده محبوب خود و یا پیروزی یک شرکت کننده با پوشش ظاهری غیرقابل قبول از دید خود را ندارند. «تمرین دموکراسی»، «پذیرش حق افراد در انتخاب نوع پوشش» و «گردن نهادن به نظر جمعی»، مواردی است که میتوان به چنین افرادی گوشزد نمود!

برخلاف شبهات مطرح شده و صرفنظر از پیروزی ارمیا، به نظر من باید از دستندرکاران این شبکه تشکر کرد چرا که نه تنها برنامه ای آموزشی، سرگرم کننده و با فرایندی دموکراتیک را تدارک دیده بودند که در گزینش اولیه شرکت کنندگان هم هیچ گونه تبعیضی قائل نشده بودند [که البته انتظاری غیر از این هم نمیرفت]. حضور ارمیا با پوششی مذهبی در کنار دیگر شرکت کنندگان که اغلب با پوششی لیبرال و غربی در مسابقه ظاهر شده بودند، نشان دهنده نگرش بی طرفانه و بدون تبعیض مسئولان شبکه مذکور بود.

رویکرد دموکراتیک و عاری از تبعیض شبکه من و تو در این ارتباط، قابل ستایش است و مطمئنا در کنار برنامه های خوب و سرگرم کننده، موجب افزایش شمار بینندگان این شبکه و افزایش نفوذ آن در جامعه ایرانی خواهد شد.

چند مطلب قبلی:

به تبعیض نژادی با صدای بلند نـــــــه بگوییم!

وجه مشترک سلطنت و امامت: انتقال قدرت و جایگاه ویژه از طریق «اسپرم»

از عکس جدید گلشیفته تا برداشت های جنسی و نژاد پرستی به سبک آریایی…!

55 پاسخ به “پیروزی «ارمیا» با ظاهری مذهبی در مسابقه خوانندگی شبکه «من و تو»! توطئه یا دموکراسی؟

  1. آلیشان مارس 23, 2013 در 4:58 ق.ظ.

    خودتی…

    • علی مارس 23, 2013 در 9:40 ب.ظ.

      اگه راست میگن آمار رای ها رو نشون میدادن منم معتقدم که ارمیا طرفدارهای زیادی داشت ولی نه به خاطر صداش بلکه به خاطر عمامه سرش ولی خوب مسئولین من وتو بدشون نمیومد و خوب با دادن ترنه های ریتمک و ساده به طور غیر مستقم همایتش کردن . باشه تو بر خوش باش

  2. آلیشان مارس 23, 2013 در 4:59 ق.ظ.

    ایران ما را راحت بگذارید بروید پی کارتان از جان ما چه میخواهید؟ مرحوم مصدق

  3. مهراد مارس 23, 2013 در 5:57 ق.ظ.

    با درود .آدمین گرامی به نظر من انتخاب این خانم کاملن ،از پیش تعیین شده و در راستای سیاستهای شبکه ی من وتو صورت گرفت.سیاستی که موىد این نظریه است که حجاب،محدودیت به همراه نمی آورد و در ادامه ی مبارزات منفی این شبکه علیه ج.ا.

    اگر کسی با الفبای موسیقی تا اندازه ای آشنا می بود،به راحتی در می یافت،که از نظر آشنایی و تسلط بر المانهاى مورد نیاز و ضروری براى یک خواننده،این خانم به مراتب از سه شرکت کننده دیگر به نام های امیر حسین و ندا و مجید ،در جایگاه پایین تری قرار میگیرد.

    متاسفانه سیاست در همه جوانب زندگی ما ایرانیان ،رخنه کرده است.

    • گاه نوشته های آلفرد مارس 23, 2013 در 6:58 ب.ظ.

      شما چرا توجه نمیکنید؟ کلیه مراحل برنده شدن و حذف شدن شرکت کنندگان با رای مستقیم مردم صورت گرفت.

      • Naser Naseri مارس 23, 2013 در 7:15 ب.ظ.

        zehi khiale batel. rais jomhur be in gondegi ba taghallob miad bala, che berese be ye khanande..!

        • گاه نوشته های آلفرد مارس 23, 2013 در 7:20 ب.ظ.

          مسلما مردم نمیتوانند بیایند رای ها را تک به تک بشمارند، منتهی دلیلی نداره فکر کنیم در رای ها تقلب شده باشه. ضمنا نظرسنجی های فیسبوکی مثل این هم میتونه در نقش یک جامعه آماری عمل کنه. هر چند نباید فراموش کرد که خیلی از ایرانی ها در فیسبوک نیستند ..

      • مهران مارس 24, 2013 در 1:55 ب.ظ.

        در شب فینال اگر توجه فرموده باشید آقای رها اعتمادی اظهار داشت: که به دلیل مسدود شدن شماره های هنرمندان از داخل ایران که مخابرات انگلستان هم آنرا تایید می کند آرا داخل ایران از زمان پس از آخرین بازپخش نادیده گرفته می شود (نقل به مضمون) یه حرفی که من هنوزم معنی اونو نفهمیدم. یه جورایی مثل باطل کردن بعضی صندوقهای انتخاباتی توسط شورای محترم نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری. به نظر من ارمیا یه جورایی مثل ا.ن. برنده شد !!!

        • جعفر طیار مارس 25, 2013 در 6:12 ب.ظ.

          از اون ساعت به بعد رای ها از داخل ایران ارسال نمیشد. منظور اون بود که تمام رای های ایرانی های داخل در نظر گرفته شده ، ولی از اون ساعت به بعد کسانی که از خارج از کشور رای داده بودند محاسبه نشده. به هر حال تعداد لایک های هر نفر در فیس بوک بهترین معیاره.اونجا دیگه تقلبی هم نیست. ارمیا از نزدیک ترین رقیبش 100 هزار نفر بیشتر لایک داره !

          • MARAL آوریل 29, 2013 در 7:59 ب.ظ.

            موافقم ضمنا من وتوبر نامه های عالی داره وبینندههای بیشمار و نیازی به اینجور..نداره-دموکراتیک ببینید-دیگه بسه

  4. محمدرضا مارس 23, 2013 در 7:40 ق.ظ.

    مگه رای ها را اعلام کردند که شما میگی ارمیا بیشترین رای را اورد؟
    ارمیا در ایران هواداران زیادی داشت و در مراحل قبلی از ایران رای زیادی اورده، ولی در سایر کشورها ندا و مجید بیشتر طرفدار داشتند، تلفنهای من وتو در هفته پیش در ایران مسدود شده بود ، چه طور ارمیا در فینال اول شد!
    ارمیا و سایرین از سیاستهای پشت پرده بی خبرند ولی این کار کلا سیاسی بود

    • meysam مارس 23, 2013 در 3:36 ب.ظ.

      فقط می توان از داشتن هم وطن هایی مثل شما متأسف بود. کاش می توانستیم به نظر اکثریت احترام بگذاریم. (در ضمن هیچ شماره ای در ایران مسدود نشده بود.)

  5. ارمیا مارس 23, 2013 در 8:17 ق.ظ.

    عده ای بر این باورند که اساسا حضور این فرد در این رقابتها و برنده شدن نهایی او همگی توطئه از پیش تعیین شده ای از سوی مسئولان شبکه «من و تو» بوده است تا بلکه موجب افزایش نفوذ این شبکه در میان قشر مذهبی ایران و افزایش شمار بینندگان آن گردد. این سخن به نظر من حرف باطل و بیهوده ای است زیرا اگر انتخاب برنده صرفا توسط داوران صورت می گرفت و مردم نقشی نمی داشتند، شاید میشد این احتمال را مطرح کرد. اما در شرایطی که کلیه انتخاب ها از همان ابتدا با شیوه کاملا دموکراتیک یعنی رای مستقیم مردم از طریق تماس تلفنی و ارسال پیامک صورت گرفته، مطرح کردن چنین شبهه هایی واقعا غیر منطقی و غیر قابل توجیه است.

    انتخابات ۸۸ می‌تونه تقلب باشه با اون همه ناظر مردمی و شرایط انتخابات ولی انتخابات من و تو رای مردمیِ و شماها خوبید و بقیه بدن!

    آکادمی بازیگری گوگوش وظیفه‌اش همین هست از همون ابتدا هم مشخص بود این خانم برای چی اومده و احتمالا هم اول خواهد شد 🙂

    • reza مارس 23, 2013 در 5:28 ب.ظ.

      راستش اعتراف میکنم که من دیگه قانع شدم شلوغی های بعد از انتخاب احمدی نژاد حقیقتأ فتنه بود و ایشان انتخاب واقعی مردم ایران بوده. به ملتی که به ارمیا رای میده کاملأ میاد که به احمدی نژاد رای داده باشه.

  6. سعید مارس 23, 2013 در 11:30 ق.ظ.

    بنده بعنوان کسی که بعد از انتخابات ۸۸ متحمل هزینه های زیادی شدم باید بگویم دمکراسی همین برخی بانادیده گرفتن بخش عظیمی از مردم شیعه اصرار بر تفکرات خود رو دارند مانند کاری که افراطیون شیعه میکنند و مملکت رو بهویرانی بردند

  7. بهروز مارس 23, 2013 در 11:36 ق.ظ.

    آلفرد گرامی بگذارید فرض را براین بگذاریم که هنوز تلویزیونی وجود نداشت وصدا تنها از رادیو پخش میشد آیا در این صورت بازهم ارمیا حادثه ساز میشد؟به گمان بنده نه اگر موضوع انتخاب صداست که هیبت ظاهر افراد نقشی به لحاظ منطق نباید داشته باشد همینگونه اگر مثلا بلندی قد بود کاری به صدای طرف نداشتیم اگر درازی انگشت بود به کور وکچل بودن کاری نداشتیم دوستان در اینجا یک چیز را فراموش کرده اند که اینجا موضوع تنا صداست نه چیز دیگر اما بنا به نوشته ها ارمیا شوهری دارد آلمانی که از اینهمه آزادی وگرفتاری های دموکراسی ودنیای صنعتی خسته شده است وبه اسلام روی آورده است همینگونه در سال هزاران انسان غربی به بودیسم ومذاهب شرق روی میاورند که تعداد روی آورندگان به اسلام ناچیز است وانگشت شما روی آورندگان به مذاهب ومکاتب فلسفی بسیار زیاد است احتمالا ارمیا هم قبل اینکه شوهرش را بشناسد نظیر خانم زهرا رهنورد تا قبل از دانشگاه ودر خود دانشگاه به دامن کوتاه پوشی معروف بود یک خانم امروزی پوش بوده است اگر پای عشقی در میان بوده باشد معشوق به خواست عاشق هرکاری میکند وامروز که علم بسیاری از ادعاهای مذاهب را غلط میداند او هم اگر اهل مطالعه باشد که ادیان نیز مانند مکاتب سیاسی هدفی جز سود جویی از انسانها ندارند اما او اینجا یک عاشق اگر باشد به عشقش احترام گذاشته وطبق خواست او عمل کرده است ما باید چه کنیم باید تحملش بکنیم عیسی به دین خود موسی به دین خود ما خسته شده ها از ریای ملایان باید این یکی را تحمل کنیم زیرا نفس عمل کاری بر خلاف اسلام است در پشت پرده ارمیا چیست نمیدانیم کاری امنیتی واطلاعاتی نهفته است؟یا اعتقاد است نمیدانیم بگذارید به دومی باور داشته باشیم مهم خواندنی است که خود جبهه ای بر علیه ملایان است شاید فردا نیز زنان دیگر از دختران ملایان در تلویزیون ملایان با همین هیبت آمدند وسنت شکستند گر چه ما رهایی کامل زن وانتخاب پوشش را به اختیار خودش درست میدانیم

  8. bardeya مارس 23, 2013 در 12:00 ب.ظ.

    ارمیا را اول کردن اول نشد به نظر من شبکه من و تو مال آخونداست 1- اصلا تبلیغ نمیکن 2- این همه پرسنل دارد 3- تنها شبکه است که برنامه می سازد و… این همه بودجه را از کجا می آورد ؟ معلوم هست از طرف بیت حمایت می شوند ارمیا از اول مامور رژیم بود گوگو شهم مامور رژیم است گوگوش را بایکوت کنید رای گیری اصلا نبوده همش کشک بوده مگر نه این خانوم بااین ظاهرش 100 دوم هم نمی شد .می خوان بگن در انتخابات 88 هم تقلب نشده دقیقا بعد تظاهرات 1388 آکادمی متولد شد با این رویکرد متاسفم که هن.وز نفهمیدیم چرا امیر حسین حذف شد؟؟؟؟؟؟؟؟ یا به جای امیر آدرین حذف شد؟ مردم این شبکه مافیایی را بایکوت کنید به کنسرت گوگوش این مامور مزدور رژیم نروید . به امید آزادی ایران از یوق آخوندا و انگلیس کفتار

    • جاسوس انگلیس مارس 23, 2013 در 2:04 ب.ظ.

      تازه کوروش کبیر هم خواب بود!!!

    • جعفر طیار مارس 23, 2013 در 3:03 ب.ظ.

      آره شبکه ای که اول سال احمدی نژاد رو مسخره میکنه ، توی برنامه های غیر سیاسیش به دولتمردان متلک میندازه ، مستند از تهرا تا قاهره میذاره ، حتما مال آخونداس. تفکر هم چیز خوبیه که متاسفانه بعضی ها ازش بی بهره هستند.

  9. sam مارس 23, 2013 در 12:25 ب.ظ.

    همه میگین ظاهرش ظاهرش پس صدای گرم و دلنشینش چی؟؟؟؟
    من به شخصه وقتی میخوند دوست داشتم سکوت کنم واز شنیدن صداش لذت ببرم.

  10. reza مارس 23, 2013 در 12:31 ب.ظ.

    منظور از _نتاقض تعالیم اسلامی با آواز خواندن ارمیا _را نمیفهمم…دوست داره حجاب داشته باشه و آواز هم بخونه اشکالش چیه؟ در این دنیای پست مدرن آدم میتونه چیزهای مختلف رو با هم میکس کنه چون مهم خود آدمه نه اون چیزا. بدون ارمیا نه اسلامی وجود داره نه آواز خواندنی.آفرین ارمیا که در درونش چیزهای به ظاهر متضاد رو با هم آشتی داده.گبر دادن به ارمیا مثل گیر دادن به گلشیفته است هر 2 از یک جنس است.جنسه حماقت.

  11. G مارس 23, 2013 در 12:41 ب.ظ.

    kodaM DEMOKRASI?
    RAYE IRANIHAYE KHAREJ NESHIN RA HAZF KARDAND.

  12. بابک مارس 23, 2013 در 12:42 ب.ظ.

    با سلام
    اولاً در جامعه ای که قوانینش بر اساس شریعت اسلام است تمامی ظواهر و فرایندها یی که نمایی مذهبی داشته باشد، جنبه سیاسی پیدا خواهد کرد. بنابراین جدا کردن مسایل فنی و وجهه سیاسی و اجتماعی آن قابل اجتناب نیست.
    دوم: اینکه واقعاً بر اساس رای مردم ، انتخاب شده بنده به شخصه آنرا قبول ندارم. و این نظر من است.
    سو.م: مسئله بسیار مهم اینست که آزادی و دموکراسی و احترام به عقاید دیگران شعاری است که لق لقه دهان ما ایرانی ها شده است و فقط جنبه قشنگ و ظاهری آنرا می بیتیم بدون اینکه کوچکترین تفکری در مورد آن وجود داشته باشند. دوستانی که مردم خودشان را به افراط و یا تفریط محکوم می کنند؛ ازیشان خواهش و تمنا دارم به این سئول من پاسخ دهند که » آیا باید به عقاید هیتلر و فاشیست های فرن قبل احترام گداشت ؟؟؟؟؟» چرا به عقیده آقای احمدی نژاد که کشتار یهودیان را شایعه میپندارد احترام نیم گذارند»
    دوست عزیز : شنیدن صدای زن در شریعت اسلام حرام است . این اعتقاد سنی و شبعه است : دوست عزیز شما حق ندارید برداشت خود را از مکنبی شخصی نمایید. آیا خانم ارمیا به نوعی اعتقادات متعصبین به مدهب را به سخره نگرفته است؟ چرا این مورد بعنوان کتمان دموکراسی تلقی نمی گردد.
    دوستانی که «اسلام بدون حجاب را می خواهند یا اسلام مجاز ارتباط دختر و پسر و امثال آنها» در یک کلام ترس مذهبی دارند. هم خر را می خواهند هم خرما را. قدرت تفکرندارند. در جهل مرکب بوده و حاضر به قبول این واقعیت تلخ نیستند. دوست عزیز وضعیت امروز جامعه ایران دست پخت امثال شریعتی است تا اشخاصی مثل ملایان!!!!!!

    • گاه نوشته های آلفرد مارس 23, 2013 در 7:29 ب.ظ.

      ببینید سخنان نفرت زا (hate speech) در بسیاری از کشورهای پیشرفته جرم هست. نژادپرستی از جمله نازیسم و یا یهودی ستیزی به همین دلیل ممنوع هستند و غیر قابل احترام. اما مادامی که عقاید و دیدگاه های یک فرد خللی در امنیت جامعه و محدود کردن آزادی افراد دیگر ایجاد نمیکند باید مورد احترام قرار بگیرد. حجاب (مسلمانان) یا بر سر گذاشتن پارچه مخصوص (یهودیان) یا پوشیدن لباسهای محلی و غیره از همین نوع عقاید است که باید مورد احترام قرار بگیرند. اما مثلا اگر کسی به واسطه نوع ایدئولوژی و مذهب یا دیدگاه خود بخواهد ترویج خشونت کند یا نفرت بیافریند، مسلما غیر قانونی و غیر قبل احترام است، مواردی چون طالبان و القاعده، فاشیسم و نژادپرستی (مثل نازیسم، صهیونیسم، …) از این دسته اند.

  13. سعید مارس 23, 2013 در 1:00 ب.ظ.

    آکادمی گوگوش ویترین شبکه من و تو است . این ویترین بصورت سیستماتیک مورد حمله سربازان گمنام قرار گرفت و با ارسال رای برای ارمیا سعی شد تا چهره تلویزیون را در برابر مخاطبانش خراب کنند . بصورت موازی سعی در ایجاد جریان های تخریبی بخصوص با اکانت های تقلبی در فیس بود کردند . متاسفانه موفق هم شدند .

  14. merdad مارس 23, 2013 در 1:06 ب.ظ.

    متاسفانه خیلیها ‌ها هنوز نمیدونن که این‌ها همه سیاه بازیست. مشخص که میخوان بگن که ما عقب مونده نیستیم، خواهان اسلام هستیم ولی‌ با پیشرفت،هنر،موسیقی مخالف نیستیم، با خواندن زن مخالف نیستیم…گوگوش هم یه آدم خود خواه و بی‌ شخصیت…یادتونه که زمانی‌ که از ایران اومده بود به آمریکا چی‌ گفت؟؟؟ گفت من مثل بسیاری از خوانندگان زیر پست گوسفند نیومدم، اینجوری فرار نکردم. ..با این حرف خودش رو افتضاح کرد. نشون میده که اصلا چنین شخصی‌ مامور جمهوری کثیف اسلامیست.

  15. mohamad مارس 23, 2013 در 1:16 ب.ظ.

    سلام من سه تا شعردارم فکر می کنم شما خوستون بیاد لینکهاش در زیر هست
    http://www.youtube.com/watch?v=SgNvQn-c1bs
    http://www.youtube.com/watch?v=GMD1H0vh4Ys
    http://www.youtube.com/watch?v=UzNAG6XqhPM

    شعری به رهبر در مورد انتخابات ریاست جمهوری
    مموتی در مجلس
    شعر طنز انتخابات

  16. wrgfewrg مارس 23, 2013 در 2:52 ب.ظ.

    دست افراد خبیث در حمایت از اسلام آمریکایی به وضوح معلوم است

  17. تبریزی مارس 23, 2013 در 5:46 ب.ظ.

    با سلام به نظر من این بحث ها قدرت شبکه من وتو را نشان میدهد البته این اخرین دوره این مسابقه نیست ودر ورژن اصلی آن نیز معمولا این شبهات دیده میشود اصل را در سرگرمی مردم بگذارید نه آنکه برنده شده مشخصا چه دیدگاه دارد

  18. ali مارس 23, 2013 در 7:55 ب.ظ.

    خوشم نیومد.با نظرت اصلا موافق نیستم.خیلی ساده لوحانه است.

  19. amir مارس 23, 2013 در 8:02 ب.ظ.

    حضور ارمیا با پوششی مذهبی در کنار دیگر شرکت کنندگان که اغلب با پوششی لیبرال و غربی در مسابقه ظاهر شده بودند!!!! پوشش لیبرال!!!!! منظورتون چیه؟!!!! لطفا توضیح بدید

  20. amir مارس 23, 2013 در 8:15 ب.ظ.

    https://1freedomseeker.wordpress.com/2013/02/10/22-bahman/
    لطفا یک نفر به من بگوید چطور میشود پسری هم زیر ابرو بردارد، هم «نماد فروهر» به گردن بیاویزد، هم مدل موی غربی داشته باشد و هم در عین حال با عکس بزرگی از علی خامنه ای در دست، عکس بیندازد؟! چطور میشود همه اینها را یک جا جمع کرد؟!
    کجاست {{«پذیرش حق افراد در انتخاب نوع پوشش» و «گردن نهادن به نظر جمعی»}} ؟؟؟؟شما بهتره از دمکراسی و لیبرال بودن یه چیزو
    بفهمید اونم اینه که در یک جامعه ازاد هم شما مجاهدین هم بقیه احزاب با هر نوع پوشش و نگرشی حق زندگی دارن اگه پوشش لیبرال ناراحتتون می کنه بهتره تو همون کمپتون بمونید و به اهنگ های عکدمی گوش کنید با تشکر.

    • گاه نوشته های آلفرد مارس 23, 2013 در 9:32 ب.ظ.

      من با پوشش لیبرال مشکلی ندارم، اشاره من به تناقض قابل مشاهده در نوع پوشش و آرایش موی اون فرد و در دست گرفتن عکس علی خامنه ای هست. خیلی عجیبه که شما در فهم چند جمله ساده هم دچار مشکل هستی!!

  21. saeed مارس 23, 2013 در 8:18 ب.ظ.

    آقای ادمین اولین اشتباه شما جاییست که فکر می کنید شرکت کننگان با رای مردم از طریق تلفن و س م س انتخاب می شوند در صورتی که پر واضح است که چنین چیزی نیست. اگر قرار بود رای گیری در کار باشد مانند بقیه قسمت ها مثل صدای غایب از اینترنت استفاده می کردند در حالی که هیچ مدرکی دال بر استفاده از آرای مردم وجود ندارد.
    مسلما آنها انتخاب برندگان را از روی سیاست های شبکه انجام می دهند. مانند حذف روشنا و دلسا!! که کاملا به خاطر جلوگیری از مخدوش شدن چهره شبکه انجام شد.
    بدیهی است شبکه من و تو با سیاست برنده کردن ارمیا بخش عظیمی از مخاطبان شبکه به خصوص مذهبی ها را با افکار و دیدگاه های خود همسو خواهد کرد!
    شبکه من و تو ابزار قدرتمندی برای تسلط و شکل دهی افکار بخش عمده ای از جمعیت ایران است! شبکه ای که به شکلی مبهم بدون استفاده از تبلیغات براحتی در حال ادامه حیات است!
    داوری با خود شما….

  22. amir مارس 23, 2013 در 9:58 ب.ظ.

    یک سری از جملاتتون برام قابل درک نیست مثل «پوشش لیبرال» یا «مدل موی غربی»!!!! و «پذیرش حق افراد در انتخاب نوع پوشش» ادم میمونه دم خروس و باور کنه یا قسم حضرت عباس و!!! در کل سلام این حقیر رو به حجت الاسلام مسعود خان برسونید . با تشکر

  23. ناشناس مارس 23, 2013 در 10:05 ب.ظ.

    من و تو برو جمع کن خودتو! واسه من یکی که خیلی وقته دستت رو شده! انگلیس کثیف 200 ساله که ایران رو استعمار کرده.این من و تو هم ابزار جدیدشه! آخه اگه یکم توجه کنین می فهمین که اگه من و تو واقعا ریگی به کفشش نبود، برنامه های ویژه برای مناسبتها رو به صورت زنده پخش می کرد. مثل خیلی از شبکه های مطرح دنیا! اگه راست می گن همین آکادمی رو یا ویژه برنامه نوروز رو زنده پخش می کردن! اینا همه از قبل انتخاب شده بودن. تابلو بود که ارمیا رو خودشون انتخاب کردن و این رای گیری و تلفن و اس ام اس هم کشک بود همه! آهای مردم تو رو خدا دیگه بیدار شید! ما ایرانیها همیشه چوب جهالتمون رو خوردیم! تا کی می خوایم از دستهای پشت پرده بی خبر باشیم! یک نگاه اگه به باند آخوندها و سیاست انگلیس بندازید متوجه میشید که این کفتارهای کثیف رو کی رو مملکت ما حاکم کرده! مرگ بر انگلیس و عمال اون!

  24. ایرانی مارس 23, 2013 در 11:07 ب.ظ.

    من کاری به اینکه کی اول شده یا نشده ندارم.ولی اگه مسولان شبکه من و تو و برگزارکنندگان مسابقه راست میگن،چرا به جای اینکه از طریق تلفن و اس ام اس و یا فیسبوک که میشه همه کاری کرد و نتایج دروغ گفت(خب کسی که از مردم آراء رو نمیبینه)،در سایت خودشون و یا گوگل پلاس یک قسمت نظرسنجی نذاشتند تا مردم بطور مستقیم از تعداد آراء و نتایج با خبر باشند؟

    • گاه نوشته های آلفرد مارس 24, 2013 در 12:25 ق.ظ.

      یعنی تو نمیدونی که در ایران دسترسی مردم به تلفن چندین برابر اینترنت هست؟ تازه اینترنت هم فیلتره.

  25. ایرانی مارس 23, 2013 در 11:11 ب.ظ.

    البته من این رو هم اضافه کنم که ،نه نظرسنجی که خودشون با برنامه نویسی انجام بدن و بشه دستکاری کرد.بلکه از نظرسنجی هایی که در برخی سایتها هست و بصورت آماده و آنلاین طراحی میکنند و در سایت قرار میدند و نمیشه آمار رو دستکاری کرد.

    • جعفر طیار مارس 25, 2013 در 6:17 ب.ظ.

      شما برو صفحه هر هنرجو رو ببین ، تعداد لایک ها رو مقایسه کن میفهمی هیچ تقلبی نشده

  26. roshanak مارس 24, 2013 در 3:31 ق.ظ.

    سلام،

    من همهٔ کامنت‌ها رو خوندم. من از شش سالگی توی رادیو می‌خوندم اما از نه‌ سالگی نتونستم این کار رو ادامه بدم چون به سن تکلیف رسیده بودم! با اساتید مجرب هم حرفه‌ای کار کردم. به گفته خیلی‌‌ها صدای تکی‌ دارم! اما هنوز نتونستم آلبوم بدم چون خیلی‌ هزینه بر هستش. با یکی‌ از نخبگان موسیقی‌ ایرانی‌ صحبت کردم و ایشون میگفتن که این جور برنامه‌ها فقط و فقط شو تبلیغاتی واسه شبکه هستش. به عنوانه کسی‌ که از آواز و موسیقی‌ سر در میاره میگم که این شبکه‌ها معمولان کسی‌ رو برنده انتخاب می‌کنن که مطمئن باشن در آینده هرگز ستاره نمی‌شه! چون نمیخوان رقیب پیدا کنن. این خانوم آرمیا صدای ضعیفی داشت و کلا صداش می‌لرزید. اما رنگ صدا قشنگ بود که نمی‌تونه بر لرزش صداش قالب بشه. اما هرگز خوانندای در سطح خود خانوم گوگوش یا هایده نخواهد شد. ما کسانی در ایران داریم که حتا بهتر از هایده میخوانند اما هرگز نمی‌تونن پاا به این لندن بگذرند اگر هم به آکادمی برسند حذف می‌شند چون آکادمی واسه فان هستش نه واسه خدمت به نسل سوخته که کلا خواننده‌های خوب خانوم رو منقرض کرده. فقط شعار میدند که دنبال کشف استعداد هستیم اما وقتی‌ استعداد پیدا میشه نمیذارن رشد کنه. بنابراین اصلا صحبت راجع به این شو‌های سرگرم کننده تلف کردن وقت و انرژی هستش. این خانوم با هر شکل و ظاهر و مذهب هم پروندش بسته شد رفت مثل خیلی‌ از برنده‌های این قبیل شو ها.

    به امید روزی که مذهبیون بفهمند که صدای خوب رو به گوش رساندن گناه نیست و فرقی‌ بین زن و مرد نیست.

  27. kohan مارس 24, 2013 در 3:57 ق.ظ.

    من هم فکر ميکنم که ورود و انتخاب اين خانم يک سناريو از سوي مديران و دست اندرکاران شبکه من و تو بود براي تحقق يک سري اهداف و البته گرفتن ژست دموکراتيک! اين خانم از بين قوانين و احکام ديني تنها رعايت حجاب و عدم تماس فيزيکي با مردان براش مهم بود و بقيه احکام فقهي از قبيل حرمت آرايش و خودنمايي در برابر انظار ميليون ها مرد نامنحرم يا حرمت موسيقي و صداي زن براش هيچ اهميتي نداشت؟
    البته مديران اين شبکه در موارد ديگه هم نشون دادن که از اين برنامه پرطرفدار که از اول هم تنها از نام گوگوش براي مطرح شدن استفاده کرده، براي تحقق اهداف شخصي و گروهي خودشون استفاده ميکنن. نمونش برکشيدن و تبليغ بي حد و حصر براي يک آدم بي استعداد در زمينه ترانه سرايي به نام رها اعتمادي است

  28. احسان مارس 24, 2013 در 10:17 ق.ظ.

    من منتظرم که عکدمی تفکیک رای های هنرجوها رو در تمام مراحل اعلام کنه (با جزئیات) …اون موقع شاید قاتع شم که تقلبی در کار نبوده..ضمنا در هر راه رای گیری امکان تقلب هست فقط مهم این است که همه چیز شفاف و بدون شبهه باشد. ولی خب با این پیش فرض که تقلبی نشده چند نکته وجود دارد: 1) بودجه من و تو از کجا تامین میشود؟ دولت انگلیس؟ خانواده های بهاییان؟ سرمایه داران ایرانی مقیم انگلیس؟ یا سپاه؟؟ به دلایل بسیار قاتع کنند های که دارم این شبکه به جمهوری اسلامی وصل نیست ولی سیاستهای همگامی با بی بی سی دارد و به احتمال فراوان نقش لابی های رژیم در این شبکه کمرنگ نیست….به هرشخص حقیقی و حقوقی هم که وصل باشد حق این را دارد که بدون تقلب در آرای مردم به گونه های غیر مستقیم بتواند هنرجویی را حمایت کند که در صورت برنده شدن بر جذابیت برنامه افزوده شده و قشر مذهبی هم به سمت شبکه گرایش پیدا کند خود این حتی میتواند در مراحل بعدی مبارزه علیه رژیم به کار آید…هر چند به دلایلی که آن را نفوذ لابی کن های رژیم در این شبکه و همچنین بی بی سی می دانم این شبکه های پر قدرت بریتانیایی هیچکدام سعی بر این ندارند تا بستری را فراهم کنند تا سقوط آخوندها تسریع شود…پس تهیه کنندگان این برنامه و این شبکه حق این را داشته اند که اعمال نفوذ کنند به صورت غیر مستقیم….2) بحث نفوذ کاربران سایبری سپاه چهت اختلاف افکنی و پروژه سرگرم سازی جوانان در این برهه حساس سیاسی و اقتصادی در فضای سایبری، بدنام کردن یک شبکه ماهواره ای که حداقل سیاستهایش با جمهوری اسلامی سازگار نیست و شخصیتهای محبوبی چون خانم گوگوش و القای عدم تقلب در انتخابات 88 و از طرف دیگر اختلاف افکنیهای قومی و نژادی و اختلاف افکنی بین ایرانیان داخل و خارج کاملا صحیح است و متاسفانه سپاه به نظرم برنده نهایی عکمی بوده 3) مغالطه مقایسه انتخابات 88 و برنده شدن ارمیا کاملا مغالطه بچه گانه و مضحک است…قشر مذهبی ایران را اگر به دو دسته مذهبیان متحجر و سنتی و مذهبیان مدرن و روشنفکر که خواستار سازس و اصلاحات هم هستند تقسیم کنیم به نظرتان ارمیا نماینده کدام دسته می توانست باشد؟؟؟ کدام دسته به موسوی رای دادن و کدام دسته به احدی نژاد؟؟؟ فکر کنم خودتان جوابتان را پیدا کنید…هیچ ارتباظطی بین ابن دو رای گیری وجود ندارد …میتوانیم به رای مردم و شعور پایین سیاسی و موسیقیایی شان انتقاد کنیم ولی توهین نه….4) به نظرم مهمترین ایراد کار به خانم گوگوش و هومن خلعتبری و بابگ سعیدی داوران مسابقه وارد است…سیستم رای گیری مشکل داشت و نیاز به اصلاحات داشت…واقعا حذف نشدن امیر بهمن و انتخاب او توسط مردم توهین به موسیقی بود و بالاخره باید یک سیستم الکترالی در کنار سیتم مردمی تعین می شد یا مثلا ندا تنها خواننده ای بود که در هیچ یک از مراحل خرابکاری نکرد و خارج نخوند در صورتی که همه هنرجوها حداقل در یکی دوتا اجراهاشون مشکل داشتند به عبارتی در رای فیال باید یک درصدی از رای مراحل قبل هم اعمال می شد…در هر صورت سازو کار رایگیری ایراد داشت…همچنین در صورت نفوذ تهیه کنندگان جهت تعیین خط مشی برنامه این عزیزان وظیفه این را داشتند که با ابزار علم موسیقی تا حد امکان در برابر آنها ایستادگی کنند، اگر گوگوش ارمیا را خیلی دوست دارد یا صدایش را می پسندد مشکلی نیست و هر هفته میتواند از او تعریف کند ولی نباید روی این قضیه چشم پوشی کند که ارمیا اگر فرض کنیم که تمام اصول خوانندگی را از دید گوگوش حفظ کرده( که به نظر خیلی ها اینطوری نبود) نصف قضیه را ندارد او نمی تواند دست بزند برقصد پا بکوبد تماشاگران را تهییج کند لباس زیبا و شیک بپوشد با کسی دست بدهد بلند بخندد و شوخی کند و به امیر بهمن میگوید مواظب باش منو بغل نکنی و خودش هم مواظب است که بیش از حد به محید نزدیک نشود موقع اجرای ترانه دو صدایی…حتی به دلیل همان حجب و حیایی که اعتقاداتش به او داده که محترم هست تن صدایش بیش از حد پایین و آرام است.. .شما به خواننده ای که نصف خصوصیات یک خواننده زن را ندارد میگویید خواننده؟؟؟ وظیفه اعصای آکادمی بود که این خانم را با این که صدایش از بعضی هنرجوها هم خیلی بهتر بود از بین همان 14 تا حذف کندد چون برخی فاکتورها را کلا نداشت. قضیه عین همان فوتبالیستهای دختر ایرانیست که هرچقدر هم از نظر فنی خوب باشند ولی اگر در طراحی لباسشان معیارهای فیفا رعایت نشود در همان مرحله اول خذف میشوند که اگر یادتان باشد پارسال یکبار اینگونه شد….5) این خانم ارمیا ایجاد شبهه می کرد باز هم خوشبینم که ایشان هدفش برتر نشان دادن دین اسلام و القای این جمله معروف حجاب مصونیت است یا محدودیت نباشد ئلی اگر یکی از اهدافش این بوده باشد باید بگویم که متاسفم …این درست که هر کس آزاد است هر برداشتی از دین میخواهد ارائه دهد ولی در یک برنامه با مخاطب میلیونی باید از جلوی ایجاد شبهه اعتقادی جلوگیری شود یا با حجاب یا بی حجاب ..بدحجاب معنایی ندارد…یا صدای زن حرام است یا نیست دیگر حد وسطی نداریم…بالاخره باید یک روزی این ها مشخص شود تا بین من جوان دوست دار مد غربی و غیر معتقد با دین با همکار مسلمانم که نماز اول وقت میخواند و مشروب نمیخورد یک فرقی باشد.. البته میتوانی نماز بخوانی و روزه بگیری ولی مشروب هم بخوری و آواز هم بخوانی و این محترم است ولی نظر شخصی آن فرد است و نمی تواند این را به عنوان یک برداشت به بقیه هم القا کند چون شخصی است چون میخواهد شکل مدرنی از دینش را ارائه کند با پوشاندن لایه های واقعی نهفته در دینش..این حرکت بی اخلاقی است و امیدوارم هدف خانم ارمیا این نبوده و اگر این بوده و اعضای آکادمی این را میفهمیدندباید جلویش را میگرفتند 6) بجث دیگر هویت ایشان است در بعضی جاها امده نام کاملشان اورینب مشایخی است و با اصم جعلیدر مسابقه شرکت کرده و عضو سازمان بدنام (بعضی ها میگویند تروریستی بعضی ها میگویند نه) محاهدین خلق بوده و در بعضی خرفهایش در آکادمی هم ضد و نقیض گویی کرده و دروغ گفته به نظرم وظیفه اعضا بوده که تمام مدارک دال بر شناساسس فرد را ثبت کنند و نحقیق و بازرسی نمایند اگر این مدارد درست نبوده و باز هم اجازه شرکت او را به مسابقه دادهد اند کار اشتباهی بوده

    • رضا مارس 24, 2013 در 6:39 ب.ظ.

      بعد از خواندن نظرت به این نتیجه رسیدم ارمیا جاسوس دوجانبه جمهوری اسلامی و سازمان سیا است .و بهتر است قبل از اینکه در اجرای کامل نقشه هاش موفق بشه توسط شما ایران پرستان واقعی ترور بشه .البته خانم گوگوش هم داره گوشش خوب نمیشنفه و داره تو دام جمهوری اسلامی میافته بهتره ایران پرستان واقعی ایشون رو هم زودتر از سر راه بردارن تا خطری برای ایران آزاااااااااااااااااااادتون نباشه .——–کلا موندم این ایران آزادی که ازش دم میزنید چجوری قراره باشه وقتی هنوز نرسیده دارین دیوار بلند عقاید خودتون رو به نام ازادی بالا میبرین.ما با همین یه درصد ازادیمون اینجا خوشتریم و ازادی صددرصدی شما باشه برای خودتون

  29. بازتاب: وب نوشت ۱: بی‌خدایی که به ارمیا رای داد | امام نقی (ع)

  30. shahram مارس 24, 2013 در 12:23 ب.ظ.

    جدا از چرت بودن این برنامه و مشکلات فراوانی که دارد. نظر شما در مورد دموکراسی این برنامه هم کاملاً بی خود است. نظر سنجی که با سیستم خود این شبکه برگزار میشود، چطور میتوان به ان مطمئن بود.

  31. رضا مارس 24, 2013 در 6:27 ب.ظ.

    بعد از خوندن نظرات به این نتیجه قطعی رسیدم که این انتخاب قطعا با برنامه ریزی بلند مدت ام آی سیکس بوده با کمک سازمان سیا شبکه من و تو رو راه اندازی کردن چمدان چمدان دلار فرستاده تا آرمیا رو اونهم از طریق رای مردم انتخاب کنن و مرحله بعد هم ایشون رو نفوذ بدن تو ایران برای انتخابات و بهدشم کلا یک سری کارای جاسوس بازی در بیارن.
    این مردم رو چه به دموکراسی !وقتی ادعای آزادی خواهیشون دنیا رو کر کرده ولی انتخاب شدن یه دختر با سر پوشیده رو تحمل نمی کنن.میشن همون طالبانهای ضددینی که اگه قدرت بگیرند چادر از سر مردم می کشند و دختران محجبه رو به دانشگاه راه نمی دهند .ظاهرا تعدادکسانی که به توهم توطئه اعتقاد قلبی دارند به رهبر و هواداراش ختم نمی شه و مشکل بسیاری ار ما ایرانیهاست.این بحثها حقیقتا باعث نگرانی است .ما با آینده ایران چه خواهیم کرد با این اندیشه هاو با این توهمهای توطئه همیشگی .

  32. آرسین مارس 25, 2013 در 3:35 ق.ظ.

    آلفرد جان
    از نظر جلب مخاطب هم جای تشکر داره از این شبکه و برنامه
    همونطوری که میبینید این مساله شده جای بحث دوست و دشمن و این خودش یه نوع پیروزیه خصوصا طرفدارای نظام!
    موفق باشید

  33. سیاوش مارس 25, 2013 در 9:25 ق.ظ.

    به نظر من مشکل این نیست که ایشون اول شدن . احتمالا عدع زیادی از مردم که مذهبی هستند و دسترسی به اینترنت ندارند
    به ایشون رای داده اند . مشکل اینجاست که چقدر مردم ما دنبال حاشیه هستند در یک مسابقه ای که نظر مردم را در باره
    زیبای صدا و اواز و در کنار توانایی کنترل اجرای صحنا ای پرسیده شده . مردم ما اصا توجه ای به این اصل نداشته
    و صرفا چون یک نفر اعتقاداتی شبیه به ان ها داشته و جالب اینکه از نظر فن موسیقی از همه ضعیف تر هم بوده به او رای داده اند
    در واقع هنر را اصلا در قضاوت خود نادیده گرفته اند . مثل همه موارد تاریخی ایران به حاشیه بیشتر توجه کرده ایم . مثل صحبت های
    حاشیه ای اقای خمینی در بهشت زهرا که با همان حرف ها تمام ملت پیروش شدند. و اصول فکریشان یادشان رفت . متاسفانه ما مردمی
    بسیار بی فکر در مواقع حساس هستیم .و وقتی از فکرمان استفاده میکنیم که کار از کار گذشته ……

  34. رسول مارس 25, 2013 در 12:29 ب.ظ.

    به نظر من جامعه ما به شکل نامناسبی سیاست زده شده، اشتباه نشه ها، این قضیه ناخودآگاه برای مردم پیش اومده، واقعا جای تاسفه که همه امور مردم ما ختم میشه به سیاست! به خدا سیاست پدر مادر نداره، زندگی رو به کام آدم تلخ میکنه، من نمیخوام حالا در مورد برنامه آکادمی گوگوش قضاوت کنم چون واقعا هیچکس نمیدونه چه اتفاقی افتاده! ولی اگه واقعا با یه ذهن بی طرف به قضیه نگاه کنین این برنامه صرفا یه برنامه سرگرم کننده بوده واسه مردم ( حالا دست اندرکارای برنامه شاید بگن که برنامشون فقط سرگرمی نیست و جنبه آموزش هم داره) کاری نداریم ولی منظورم اینه که خداوکیلی اگه زندگی ما ایرونیا با سیاست قاطی نبود بازم این حرفا رو میزدیم در مورد شرکت کننده ها؟!! خب معلومه که نه، بنابراین به نظر من اصلا نباید بیراهه بریم، و تهمت های آنچنانی به این و اون بزنیم، شرط میبندم اکثریت قریب به اتفاق مردم آمریکا اصلا نمیدونن سیاست چی هست؟ اصلا به این چیزا کاری ندارن، زندگیشونم خیلی خوبه( البته کیفیت زندگی به خیلی چیزای دیگه هم بستگی داره!) بنابراین به نظر من تا زمانی که نتونیم بین مسائل مختلف تو حوزه های متفاوت تفاوت قائل شیم و فقط تو همون زمینه خاص اظهار نظر کنیم به هیچ جا نمیتونیم برسیم، تو خواب یه جامعه دموکرات باید موند با این وضعیت افکار جامعه
    به امید اصلاح فرهنگ ایرانی جماعت و پیش به سوی تفکر دموکراتیک ( جامعه آزاد)

  35. مصطفا مارس 26, 2013 در 2:45 ب.ظ.

    با کلیت حرفت موافق هستم اما از جهت‌دهی برگزارکننده‌گان مسابقه هم نباید غافل بود. اما به نظر من دموکراسی یعنی تحمل شکست داشتن و متاسفانه این تحنمل در گروه‌های اپوزیسیون م مخالفین دیده نمی‌شود.
    از نظر برنامه‌سازی تلویزیونی به نظر من یکی از موفق‌ترین و بی‌اشتباه‌ترین برنامه‌های تاریخ تلویزیون ایران در قبل و بعد از انقلاب بود و این حقیقت را نمی‌شود کتمان کرد.

  36. مسعود مارس 27, 2013 در 4:45 ب.ظ.

    بابا مهم نیست که شبکه مال کیه و برای کی کار میکنه مهم اینه که این همه برنامه های علمی و سرگرم کننده میذارند.من که از همون اول برنامه فقط به ارمیا رای دادم واقعا از همه بهتر بود. به نظر من بهترین ادم ها کسانی اند که به دیگران علم می اموزند حالا میخواد اخوند باشه یا انگلیسی،انگار ما همه یاد گرفتیم که همه چیز رو با سیاست ترکیب کنیم بابا دست بر ذاریذ

  37. سمانه مارس 31, 2013 در 3:26 ب.ظ.

    واقعا متاسفم برای همه ی اونایی که ارمیا رو آخوند صدا می کنن .اونا هیچ احترامی برای آدم های محجبه قائل نیستند.اگه اینطوریه پس همه زنای ایرانی آخوندن.
    بعدشم با بودجه شبکه من وتو چیکار دارین ؟چرا کسی نمیگه بودجه شبکه تی وی پرشیا با اون برنامه های رقص و خوانندگی و مجری گری و آینه ممنوع و هزار تا چیز دیگه از کجا میاد؟یا شبکه جم تی وی رو کی حمایت میکنه یا پی ام سی یا هزار تا شبکه دیگه ؟ که انصافا این شبکه از همه شبکه ها پر محتوا تره؟
    یه جایی خوندم که می گفت گوگوش بدنام و بدکاره است! کی گفته آهنگ ها ی گوگوشو خیلیا دوس دارن و واقعا طرفدار داره حالا شاید مخالفم داشته باشه که حتما داره اما واقها طرفدارم زیاد داره.
    آدم تکلیفش با ایرانیا معلوم نیس اگه حجاب نزاره میشه گلشیفته فراهانی که همه جا ازش بد میگن اگه بزاره میشه اخوند.
    بیاین مثل بچه آدم فقط تبریک بگین واگر فکر می کنین هدف سیاسیه شما گول نخورید.

  38. خاطره مارس 31, 2013 در 8:03 ب.ظ.

    به این برنامه فقط میشه درحدیک شو وسرگرمی نگاه کردو لذت برد دیگه نیازی به این همه حاشیه نیست.ارمیا هم یکی از دختران مملکت من وشماست وباید حمایتش کردبیست وپنج هزار دلاری هم که بهش میدن از جیب من وشما پرداخت نمیشه .اگرکسی خیلی عصبانی وناراحت میشه بهتره دیگه این برنامه رودنبال نکنه.درضمن همه ی ما دارای رفتارهایی پر از تعارض هستیم اگر دقت کنیم اون هارو پیدا میکنیم.

  39. رویا آوریل 5, 2013 در 7:48 ق.ظ.

    من در مورد این قضیه خیلی بحث کردم و فکر کردم. جنبه های قضیه خیلی بیشتر از این چیزاییه که شما گفتین.
    یکی این که هیچ معلوم نیست که رای ها واقعاً تاثیرگذار بوده ن. یعنی شما می خواین بگین قطعاً من و تو خیلی صادق و ناز و مامانی، مث آدم رای ها رو تاثیر داده. من نمی گم کار دیگه ای کرده، ولی می گم هیچ دلیلی هم نداره که این کارو کرده باشه. یعنی هیچ چیزی نمی تونه اینو ثابت کنه.
    مساله ی بعدی، مساله ی انتخاب آهنگاس. برای ارمیا به شکل واضحی آهنگایی که بهش می خوردو انتخاب م یکردن. چون نمی تونست توی اکتاوای بالا بخونه، برای آهنگای کودکانه انتخاب می کردن!
    مساله ی بعدی که می تونه توجه رو جلب کنه اینه که به شکل واضحی دیدیم که امیرحسین که از نظر من حرفه ای تر از بقیه می خوند، به شکل واضحی با شخص گوگوش مشکل داشت (از تشکر نکردنش ازش تا شرکت نکردن تو برنامه ی فینال)، من که نمی تونم احتمال حذف عمدی شو رد کنم! شما اگه می تونین به منم بگین!
    مساله ی بعدی اینه که من و تو کلاً برنامه ش اینه. یعنی اصن همه ی این حرف و حدیثا رو بذاریم کنار. یه شبکه با کیفیت خیلی بالا و برنامه هایی که پرهزینه تر از تمام شبکه های فارسی زبان هستن (فکر م یکنم از بی بی سی هم پرهزینه تره)، هیچ تبلیغی نداره (یکی دو تا اون اواخر گذاشتن، ولی در برابر این حجم از برنامه ی گرون می شه نادیده گرفتش، (در مورد تبلیغات هم با من کل کل نکنین! :دی چون خودم استاد مارکتینگم!) فقط و فقط یه اتاق خبر داره که با یه لحن خیلی غلط انداز و اغراق گونه همه چیو می گه. حالا تو همچی شبکه ای، واقعاض هدف سرگرمی خانواده های ایرانیه؟ خوب معلومه که نه. پس چرا احتمال برنامه ی نفوذو نادیده بگیریم؟
    این بحثِ «آیا ارمیا حق دارد که حجاب داشته باشد و برای مرد نامحرم آواز بخواند؟» یه چیزیه که برا من اصن موضوعیت نداره. برای خیلیای دیگه هم نداره. ولی این بحث شدیداً مطرح شد و واقعاً هم مهم نبود به نظر من. یعنی از نظر من و خیلیای دیگه حل شده بود. ولی تهش این بحث که من و تو به شکل برنامه ریزی شده این کارا رو کرد یا نه، رفت تو حاشیه.

دیدگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید (لطفا فارسی بنویسید). توجه: کامنتهای اسپم یا حاوی دشنام و یا کلمات رکیک منتشر نخواهند شد.

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: