آيا ميدانيد ماريا شاراپورا ايرانی بوده است؟!

ماریا شاراپورا در مصاحبه‌ای که روز گذشته با مجله ورزشی-هنری «چرت و پرت نگو بابا دات کام» انجام داد گفت: «فاميليم قبلاً شاپوری بوده ولی با مهاجرت والدينم به روسيه ما مجبور شديم فاميليمونو عوض کنيم». وی در اين مصاحبه همچنين اظهار داشت که: «به هويت ايرانی و نژاد آریایی خودم ميبالم و آرزو دارم شيراز و اصفهان را از نزديک ببينم.» این ورزشکار مطرح بین المللی در قسمت دیگری از مصاحبه، از علاقه زیاد خود به «چادر» خبر داده و گفته است که از صمیم قلب آرزو میکند که فرصتی فراهم شود تا بتواند به «پابوس آقا امام رضا و زیارت حرم حضرت معصومه» برود!

ماریا شاراپورا از علاقه زیادش به چادر و حجاب اسلامی و نیز از ارادت ویژه خود به ائمه اطهار (ع) خبر داده است!

ماریا شاراپورا از علاقه زیادش به چادر و حجاب اسلامی و نیز از ارادت ویژه خود به ائمه اطهار (ع) خبر داده است!

مطالب دیگر:

سریال پینوکیو توهین مستقیم به حضرت یونس بود!

ظاهر شدن پیامبر عظیم الشان اسلام در جمع نمازگزاران مسجد النبی در عربستان…!

8 پاسخ به “آيا ميدانيد ماريا شاراپورا ايرانی بوده است؟!

  1. hesam7074 ژانویه 18, 2013 در 11:55 ق.ظ.

    خیلی با حال بود 🙂

  2. keyumars123 ژانویه 18, 2013 در 2:03 ب.ظ.

    من تصور میکردم که با رویکرد آتئیستی و یا بی دینی رو به پیشرفت هستم
    حالا دارم فکر میکنم من دارم رو به کجا میرم؟
    ماریا شاراپورا داره به کجا میره؟ (قم ، جمکران ، بوی گند جورابی که توی مساجد میاد …)
    البته این عقیده شخصی اونه و قابل احترام
    من که دلم نمیخواد دیگه هیچوقت به سمت دین برگردم

    • آرمین ژانویه 20, 2013 در 3:52 ب.ظ.

      داداش جدی نگیر

      • keyumars123 ژانویه 20, 2013 در 5:29 ب.ظ.

        واااااااووووووووو!!! آلفرد 🙂
        ملتو سرکار گذاشتی 😐

  3. hossein keshavarz ژانویه 19, 2013 در 8:02 ق.ظ.

    Mr Alfred, This news or «» of you has no documentary evidence. I have come to this conclusion that all you are sending are spurious, inauthentic news, or simply lies. Please don’t send me an email any more. Shapour. 

  4. andrei ژانویه 19, 2013 در 8:22 ق.ظ.

    tu in mamalekat adam khol ziad peida mishe
    dina aslaeshun az Belaruse
    Maria Sharapova’s parents, Yuri and Elena, are from Gomel, Belarus. Concerned about the regional effects of the 1986 Chernobyl nuclear accident, they left their homeland shortly before Sharapova was born

    http://en.wikipedia.org/wiki/Maria_Sharapova

  5. آرمین ژانویه 20, 2013 در 3:51 ب.ظ.

    طنز خوبی بود. در شگفتم که برخی کاربران آن را جدی گرفته اند. احنمالا از هوش آریایی ریشه می گیرد

  6. ضد ولایت فقیه فوریه 3, 2013 در 12:23 ب.ظ.

    پس اگر اینطور باشد جرج کلنی هم پسرعموی احمد خاتمی ( گامیش رهبری و زاپاس امام جمعه تهران)می باشد

دیدگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید (لطفا فارسی بنویسید). توجه: کامنتهای اسپم یا حاوی دشنام و یا کلمات رکیک منتشر نخواهند شد.

