چرا لینک ارسالی من از نیویورک تایمز باید با منفی های فله ای و باندی مجاهدین فیلتر شود؟!

منفی های فله ای و تیمی

روز گذشته پس از صرف وقت و انرژی زیاد مقاله بسیار خوب و مستندی که در ارتباط با گروه تروریستی مجاهدین خلق توسط خانم الیزابت روبین در نیویورک تایمز منتشر شده بود را جهت اطلاع رسانی به هموطنان عزیز به بالاترین لینک کردم. در اندک زمانی پس از ارسال، لینک با هجمه بی محابای عده ای کاربر معلوم الحال مواجه و منفی های زیادی را دریافت کرد! وقتی به صفحه شخصی این کاربران سری بزنید متوجه میشوید که همگی در یک چیز مشترکند و آن ارسال لینک از سایتهای وابسته به مجاهدین خلق همچون همبستگی ملی، مجاهدین و یکی دو سایت دیگر میباشد. این گروه از کاربران که تعدادی حدود ۴۰ تا ۵۰ اکانت دارند به تمامی لینکهای افشاگرانه بر علیه مجاهدین یا هر مطلب انتقادی از آنها به طور سیستماتیک و فله ای منفی میدهند تا مطلب ارسالی پشت فیلتر قرار بگیرد و دیده نشود. همچنین اقدام به ارسال گزارش های تیمی مینمایند تا سیستم خطایاب بالاترین را مختل کرده و با ارسال گزارش اخطار به کاربران افشاگر، هزینه ادامه ارسال لینکهای انتقادی یا افشاگرانه بر علیه مجاهدین را افزایش دهند.

اگرچه لینک ارسالی من چند ساعتی است که داغ شده است و هم اکنون ۵۸ رای مثبت و ۲۸ رای منفی دارد اما واقعیت این است که از همان زمان ارسال لینک و پس از دریافت منفی های فله ای به پشت فیلتر رفت و هنوز هم پشت فیلتر قرار دارد و در نتیجه تنها ۲۳ نفر بر روی آن کلیک کرده اند! در صفحه فیدهای بالاترین هم من نگاه کردم و متوجه شدم که لینک ارسالی با وجود داغ شدن آنجا هم دیده نمیشود!

حالا سوال من از مدیران بالاترین این است که چرا لینکی که من از یکی از معتبرترین سایت های خبری جهان یعنی نیویورک تایمز و پس از صرف زمان زیاد برای ترجمه ارسال کرده ام، در نتیجه منفی های فله ای باید پشت فیلتر قرار بگیرد و دیده نشود؟!

مدیران بالاترین من به عنوان یک کاربر دلسوز از این حال و روزی که بالاترین گرفتارش شده است ناراحت و نگران هستم. من اهل شکایت کردن و اینها نیستم، این هم اولین لینک انتقادی من نسبت به شرایط بالاترین است که متاسفانه با سالروز تولد پنج سالگی بالاترین مقارن شده است. شما ببینید هر لحظه در نتیجه مثبت های تیمی در صفحه لینکهای داغ ۳ تا ۴ لینک از سایت های وابسته به مجاهدین خلق مشاهده میشود حال آنکه این گروه مورد نفرت شدید مردم ایران قرار دارد و اساسا از چنین جایگاهی در نزد مردم برخوردار نیست که بتواند چنین حجمی از لینکهای داغ شده که اغلب هم مربوط به اشرف و رجوی هست یا از روی سایت های دیگر کپی پیست شده است را به خود اختصاص دهد. از سوی دیگر این گروه در لیست سازمانهای تروریستی خارجی دولتهای آمریکا و کانادا قرار دارد و اساسا فراهم کردن زمینه فعالیت و تبلیغ گروههای تروریستی در سایت های ثبت شده در کشور آمریکا همچون بالاترین ممنوع است و خالی از ایراد قانونی نیست.

ترجمه کامل مقاله نیویورک تایمز را هم در این پست وبلاگ میتوانید مشاهده کنید.

این هم لیست کامل فعالیت های تروریستی مجاهدین خلق برای آنها که هنوز نسبت به ماهیت تروریستی این سازمان تردید دارند.

2 پاسخ به “چرا لینک ارسالی من از نیویورک تایمز باید با منفی های فله ای و باندی مجاهدین فیلتر شود؟!

  1. بازتاب: اختلال کاربران وابسته به مجاهدین خلق در اطلاع‌رسانی در بالاترین درباره خبر همکاری با موساد در انجام ترورها « گاه نوشته‌های آلفرد

  2. بازتاب: راهکاری مناسب برای حل مشکل سانسور و فیلتر شدن لینکها در بالاترین « گاه نوشته‌های آلفرد

دیدگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید (لطفا فارسی بنویسید). توجه: کامنتهای اسپم یا حاوی دشنام و یا کلمات رکیک منتشر نخواهند شد.

