استخدام چند شرکت لابیگری معروف توسط انجمن های ایرانیان آمریکا جهت لابیگری برای مجاهدین خلق

تاکنون دو شرکت مهم لابیگری توسط انجمن ایرانیان مقیم کالیفرنیای شمالی و انجمن ایرانیان مقیم تگزاس که از حامیان مجاهدین خلق میباشند استخدام شده تا به لابیگری در دولت اوباما پرداخته و جهت خارج کردن این گروه از لیست سازمانهای تروریستی تلاش کنند. این دو شرکت Akin Gump Strauss Hauer & Feld و DiGenova & Toensing نام دارند. یکی از سایت های خبری آمریکایی با استناد به اسناد به دست آمده گزارش داده است که برای نمونه تاکنون بیش از ۶۰ هزار دلار از سوی انجمن ایرانیان مقیم تگزاس شمالی به شرکت دیجنوا و تونسینگ پرداخت شده است.

در میان لابی کنندگانی که برای مجاهدین کار میکنند، نماینده سابق کنگره ویک فازیو (دموکرات از کالیفرنیا) و هال شاپیرو مشاور ارشد بیل کلینتون رییس جمهور سابق آمریکا دیده میشوند. زوج سیاسی عجیب و غریب هوارد دین و جان بولتون، همچنین دادستان جمهوری خواه مایکل موکاسی و وزیر سابق انرژی آمریکا بیل ریچاردسون نیز حمایت خود را از سازمان مجاهدین خلق ابراز کرده اند.

سازمان تروریستی مجاهدین خلق یک گروه مارکسیستی – اسلامی مخالف جمهوری اسلامی میباشد که سابقه سیاهی در انجام عملیات تروریستی دارد. اگرچه موافقان خارج کردن مجاهدین از لیست سازمان های تروریستی ادعا میکنند که آنها از سال ۲۰۰۱ تاکنون به اقدامات تروریستی و خشونت بار دست نزده اند، اما مخالفان این کار به گزارش اداره اطلاعات فدرال آمریکا منتشر شده در سال ۲۰۰۴ استناد میکنند که نشان میدهد این گروه دستکم تا سه سال بعد از تاریخی که ادعا میکند، به کارهای تروریستی مبادرت میورزیده است.

منابع: Allgov  و  Thehill

5 پاسخ به “استخدام چند شرکت لابیگری معروف توسط انجمن های ایرانیان آمریکا جهت لابیگری برای مجاهدین خلق

  1. یک مشت کمونیست تروریست مادر جنده اجنبی و یک مشت مسلمان تروریست مادرقحبه بیگانه ریخته اند توی مملکت زندگی همه رو خراب کرده اند. تازه به هم اید ژوئیه 2, 2011 در 6:09 ق.ظ.

    یک مشت کمونیست تروریست مادر جنده اجنبی و یک مشت مسلمان تروریست مادرقحبه بیگانه ریخته اند توی مملکت زندگی همه رو خراب کرده اند. تازه به هم اید ئولوژی ضد امپریالیستی هم یاد میدهند و به هم خط میدهند و بعضی وقتها با هم ائتلاف میکنند و سازمان مشترک تشکیل میدهند. کس مادر محمد و مارکس ، کون لق خمینی و کاسترو و کیم جونگ ایل . گمشید برید عربستان و کره شمالی و کوبا. یا اگه کونشو دارید برید مستقیما با آمریکا مبارزه مثلا ضد امپریالیستی بکنید که خواهر و مادرتون رو مستقیما بگاد. میخواهید حکومت جهانی اسلامی یا حکومت جهانی کمونیستی درست کنید، خیر سرتون برید یه جای دیگه درست کنید. از این به بعد تا وقتی اینجا باشید و دهنتون رو باز کنید فحش خواهر و مادر میخورید. یک نفرتون به اندازه هزار نفر سرو صدا میکنه . میخواهید زندگی ما رو خراب کنید ما هم تو اید ئولوژی و دین تون می شاشیم. ریدیم تو اسلام و کمونیسم تروریست.
    ما کشورمان را میخواهیم و همین امروز هم میخواهیم.

  2. بازتاب: چرا خروج مجاهدین خلق از لیست سازمانهای تروریستی آمریکا به جنبش سبز ضربه میزند؟ / پتیشن “نه به مجاهدین” را امضا کنید « گاه نوشته های آ

  3. بازتاب: چرا خروج مجاهدین خلق از لیست سازمانهای تروریستی آمریکا به جنبش سبز ضربه میزند؟ / پتیشن “نه به مجاهدین” را امضا کنید « گاه نوشته های آ

  4. بازتاب: چرا خروج مجاهدین خلق از لیست سازمانهای تروریستی آمریکا به جنبش سبز ضربه میزند؟ / پتیشن “نه به مجاهدین” را امضا کنید « گاه نوشته های آ

  5. بازتاب: چرا نباید بگذاریم مجاهدین خلق از لیست سازمانهای تروریستی آمریکا خارج شود؟ (ویدئو) « گاه نوشته های آلفرد

دیدگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید (لطفا فارسی بنویسید). توجه: کامنتهای اسپم یا حاوی دشنام و یا کلمات رکیک منتشر نخواهند شد.