علی آبادی در مصاحبه با فارس: «من مناسبترین گزینه برای تصدی پست وزارت نفت هستم»

خبرگزاری فارس- پس از انتصاب مهندس محمد علی آبادی به سمت سرپرستی وزارت نفت، خبرنگار ما به سراغ او رفته است تا نظر او را در این رابطه جویا شود.

علی آبادی در مصاحبه با خبرنگار فارس گفته است که از آنجاییکه در وزارت نفت از انواع و اقسام بشکه‌ها استفاده میشود، همیشه آرزو داشته است که در این وزارتخانه کار کند. وی به دوران کودکی و نوجوانی خود اشاره کرد و گفت: «در کودکی هر روز از بشکه نفت خانه نفت میکشیدم، فلذا قسمت بزرگی از دوران کودکی‌ام در کنار بشکه خانه گذشته است». او همچنین به دوران نوجوانی و حضور کوتاه مدت خود در حوزه علمیه زاهدان اشاره و در حالیکه لبخند ملیحی بر لبانش نقش بسته بود گفت: «در مدت حضورم در حوزه علمیه زاهدان، علمای عظام توجه و علاقه خاصی به من داشتند و من ترتاقاری حوزه بودم. در داخل حوزه بشکه‌ای داشتیم که علما همه روزه از من میخواستند تا برای پاک شدن گناهانم به درون آن بروم. اگرچه حضور من در آن بشکه درد عجیب و شدیدی را بر من وارد میکرد اما در طول زمان رفته رفته علاقه خاصی به بشکه پیدا کردم». علی آبادی به انتقاد بدخواهان نظام نسبت به انتصاب خود به سرپرستی وزارت نفت اشاره کرد و گفت که هیچ کسی به اندازه وی علاقه و تجربه کار در این پست را ندارد.

او  در پایان مصاحبه ضمن تشکر از عنایات خاص مقام معظم رهبری به وی گفت که به دلیل نوستالژی عمیقش با بشکه امیدوار است که بتواند به عنوان وزیر نفت به درون بشکه های وزارت نفت رفته و شخصا سلامت فیزیکی تک تک آنها را از نزدیک مورد بررسی قرار دهد. وی از مردم خواست که برایش دعا کنند تا به این مهم نائل آید.

انتهای پیام

2 پاسخ به “علی آبادی در مصاحبه با فارس: «من مناسبترین گزینه برای تصدی پست وزارت نفت هستم»

  1. Azarak ژوئن 4, 2011 در 1:11 ب.ظ.

    سلام بر دوست خوبم آلفرد نازنین
    امیدوارم سلامت و خوش روزگار بگذرانی.
    حساب کاربری من در آستانه سالروز ۲۲ خرداد به مدت یکهفته بسته اعلام شده بدون ذکر هیچ دلیلی.
    بهر حال اگر دلیل قانع کننده‌ای ارائه نکنند، متاسفانه در بالاترین ادامه نخواهم داد. اما بسیار خوشحالم که دوستان خوبی مثل شما را یافتم و به همین یک دلیل از بالاترین باید سپاسگزار باشم.
    با عرض ارادت
    آذرک

    • آلفرد ژوئن 4, 2011 در 7:30 ب.ظ.

      آذرک جان خیلی ناراحت شدم فهمیدم، نمیدونم چرا اینکار را کرده اند، توصیه میکنم حتما به بالاترین ایمیل بزن احتمالا اشتباه کرده اند. منم سعی میکنم پیگیری کنم ببینم علت چی بوده. ولی حتما باز به بالاترین برگرد. حیف است، شما یکی از بهترین کاربرهای بالاترین هستی. نوشته هایت هم همیشه جزو بهترین های سایت بوده. قربانت

دیدگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید (لطفا فارسی بنویسید). توجه: کامنتهای اسپم یا حاوی دشنام و یا کلمات رکیک منتشر نخواهند شد.

